Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door nienk
#2146186
had vandaag een zalmkop voor Reus ontdooit, maar volgens mij is ie niet goed meer ofzo. het vlees wat je ziet aan de binnenkant van de kop ziet een beetje grauw, en rondom de kop en op de vinnen enzo zit een geel achtig slijmerige substantie.

nu ik het schrijf, het zou ook wel kunnen dat het gewoon gesmolten aanvries ijs is. de kop zat vrij ruim in een zakje met per ongeluk wat lucht er bij in de vriezer, dus er was wat ijsvorming op de kop ontstaan.

hij ruikt ook een beetje raar, maar ja, het is een zalmkop, dat ruikt nou eenmaal anders dan zalmmootjes van de visboer.

heeft iemand dit wel eens  gehad?
Door nienk
#2146237
lauraV schreef: volgende keer ff onder de kraan afspoelen voordat je het geeft  :)
ja ik heb hem nog niet weg gedaan hoor, het was een twijfel geval. maar jij hebt het wel eens gehad?
Door Lizzy
#2146911
Als koppen niet vers zijn en niet vers worden ingevroren, zien ze er uit zoals jij nu beschrijft. Ik vind dat tamelijk goor en heb liever mooie verse koppen. Ik zou 'm afspoelen en een ander adresje zoeken.
Door nienk
#2146928
Lizzy schreef: Als koppen niet vers zijn en niet vers worden ingevroren, zien ze er uit zoals jij nu beschrijft. Ik vind dat tamelijk goor en heb liever mooie verse koppen. Ik zou 'm afspoelen en een ander adresje zoeken.
ik heb hem inderdaad afgespoeld en gewoon gegeven, Reus heeft hem met smaak opgepeuzeld.

deze kwam geloof ik van Kiezebrink of Lupa, maar ben er achter dat ik ze gratis op kan halen bij de visboer op de albert cuyp, dus dan zijn ze echt vers vers. even opzoeken hoe het ook al weer zit met dat invriezen.  las van de week dat stuk van jou Lizzy, waar de foto van een van jou honden een zalmkop krijgt, zo mooi donker roze waren die van mij nooit!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door