Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door natie34
#2144215
ik geef junoir sint bernard reu kvv merk naturis en dina pet nu zag kivo en lotgering die prijzen zijn iets aantrekkelijker is het een probleem als ik die er bij geef en eventueel begin met 1 of twee dagen barf
Laatst gewijzigd door natie34 op ma 24 okt 2011, 15:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nienk
#2144219
nee  hoor, je kunt prima allerlei kvv merken afwisselen! mooiste zou zijn als het ook nog lukt om in de diersoorten af te wisselen. dus van merk A bijvoorbeeld kip en rund, en dan van merk B lam, etc.

barf er bij hartstikke  goed, lees daarvoor even het 'kvv en barf in 1 bak' artikel.

wanneer je 1 of 2 daagjes barft komt het met de percentage's niet zo heel nauw. maar ga je meer barfen, dan doe je er goed aan wel even een menu te maken, uit te zoeken wat er in welke percentage's in de kvv zit, en daar dan rekening mee te houden in het menu voor de barf dagen.
Gebruikersavatar
Door Kaela
#2146454
Lotgering is een kvv waarvan je minsten 4 a 5 diersoorten moet voeren om hem compleet te laten zijn. En er zit nauwelijks groente in. Dus wat Nienke zegt, even goed opletten dat je dan wel in alle kvv's afgewisseld aan voldoende diersoorten komt en eventueel wat groente bijvoeren.

Ik heb maar korte tijd volledig kvv gevoerd, maar gaf dan wel vette vis bij. Want in de vis variant van lotgering zit weinig of geen vette vis.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door