Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door ashley
#2141023
Pluto heeft inmiddels bij allebei zijn achterpoten kunststof kruisbanden.....Hij had tot nu toe nog steeds pijn maar de pootjes waren in elk geval heel. Valt die sukkel net in zijn slaap van de bank, maakt een rare hups en zet het op een gillen  :-\ Man door merg en been ging dat zeg  :'( Nu wordt zijn achterpootje weer dik en hij loopt er niet meer op....Dierenarts gebeld en we kunnen om 17.15 terecht. Ik heb hem wel extra pijnstilling mogen geven omdat hij lag te rillen van de pijn.....

Ach het is nooit saai hier  :-X
Door Lizzy
#2141139
ashley schreef: Pluto heeft inmiddels bij allebei zijn achterpoten kunststof kruisbanden.....Hij had tot nu toe nog steeds pijn maar de pootjes waren in elk geval heel. Valt die sukkel net in zijn slaap van de bank, maakt een rare hups en zet het op een gillen  :-\ Man door merg en been ging dat zeg  :'( Nu wordt zijn achterpootje weer dik en hij loopt er niet meer op....Dierenarts gebeld en we kunnen om 17.15 terecht. Ik heb hem wel extra pijnstilling mogen geven omdat hij lag te rillen van de pijn.....

Ach het is nooit saai hier  :-X
Oh hemel, nee, niet weer he?!!!!!! :'(
Ik hoop dat het meevalt.... Maar dit klinkt vrij ernstig....... :-\
We duimen voor jullie :-*
Door ashley
#2141373
Gelukkig is het kunststofbandje niet door  :) Hij heeft wel een flinke kneuzing met vocht in zijn knie. Voorlopig maar weer volop aan de novacam en weer rustig aan doen. Ik heb meteen Cholodin meegekregen van de dierenarts voor zijn nachtelijke dwalingen  ;)

Al met al loopt het gelukkig met een sisser ( en een flinke rekening) af...
Door charmed
#2141703
Eng hoor, hier is het ook nooit saai.. Maar brrr nog een keer een kruisband scheuren lijkt me helemaal niets als dat gebeurd. Gelukkig valt het mee. Ylanie hebben ze een maand geleden geholpen aan de kruisband, maar zij heeft geen kunst kruisband.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door