Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door nova
#2141015
Het is al een paar keer voorgekomen dat Bindi binnenpoept  na het eten van runderstrot  :-\ :-\. Wat kan ik erbij geven zodat  er wat meer de rem opkomt?
Anders zal ik de strotten van het menu moeten halen ben ik een diersoort kwijt omdat  het is momenteel  de enigste vorm van rundprod.  wat ik heb voor haar  .. Beetje ru. hart  zet als diersoort niet echt zoden aan de dijk. :-\
Gebruikersavatar
Door nova
#2141029
Ik had  de laatste keer  er al een vrij kaal parelhoen karkas bij gegeven, maar ook dat mocht niet baten.

gevolg:  een paar  harde stukken drol en dunne  waterpoep eroverheen , tuurlijk op de mat, waar anders  :-\
Gebruikersavatar
Door nova
#2141702
nee, kleiner maken heb ik nog niet geprobeerd.

je meent om dan  een halve per keer te geven of zo?

Die krengen laten zich lastig delen  vind ik met dat kraakbeen  :-\
Door smulpaap
#2141744
Ja , een halve bv en dat eens aankijken ? En nee er zijn leukere klussen te bedenken . Of lamsstrotjes als je daar aan kan komen ? ( Al snap ik dat je liever rund houd )
Gebruikersavatar
Door pike
#2142163
Ik heb ze van het menu geschrapt, want alle drie komen ze er van aan de dunne. Na 3x proberen en 3x dunne kon het geen toeval meer zijn. Natuurlijk kan je ze kleiner snijden en met beetjes geven, maar het ging er mij juist om dat ze wat groters kregen waar ze een tijdje mee bezig waren. Ook dat ging trouwens niet lukken; de strotten waren zo weg.
Door Deesje
#2142533
hier krijgen ze de strotten na een botdag, als ze dan wat hardere ontlasting hebben en dat gaat vrij goed..
misschien heeft het nog zin je tijdstip van voeren aan te passen zodat ze makkelijker buiten kan zijn als het erop aan komt? ik doe dat met eendkarkas, dat voer ik niet meer s avonds omdat ik er dan 9 van de 10 keer s nachts uit moet.. als ik het overdag voer is dat geen probleem..
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door