Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2140204
Ik lees erg regelmatig over het drogen van de loopvoeten, maar kan ik loopvoeten ook gewoon rauw en ongedroogd voeren?

Vandaag had ik kalkoen loopvoeten en die zijn zo groot dat het zo al een super snack is hoeft geen droger aan te pas te komen. Zijn er nog voordelen aan het drogen of zijn verse voeten ook prima te voeren?

Ze hebben er al van 1 gesmikkeld maar vroeg het me toch af!
Door TMG1961
#2140214
Ik geef Pixie ook af en toe een rauw voetje als ik de droger vul, als ze het gedroogd kunnen eten kunnen ze het ook rauw eten..volgens mijn bescheiden mening  :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Sarah5
#2140264
Okidoki

En ik maar braaf de wilde eendenvoetjes in de vriezer bewaren tot de droogmachine nu eindelijk is aangeschaft. Nergens voor nodig dus  :biggrin2: bedankt dan ga ik lekker voetjes als snack geven!
Door ien
#2140438
het enige voordeel aan drogen is dat je ze dan gemakkelijk kan geven; je hoeft ze niet eerst te ontdooien en gedroogd zijn ze wat gemakkelijker mee te nemen als je dat zou willen  :)

Ik droog ze best lang: minimaal 24 uur en ik kan ze dan best wel een tijdje gewoon in een open mandje op de kast bewaren.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door