Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door herintreder
#213415
dit is inderdaad een problematiek, heb goed adres voor mijn hond, eigen voer meenemen.
Barfen ligt toch iets anders, dus schakel mijn hond toch tegen beter weten om tot brokkenslokker.
Gat in de markt een barfkennel, tjee ga direct aan de slag, of toch liever zelf op vakantie ;)

groet joop
Door barfmuis
#213427
Dank voor je reactie Joop, toch maar zelf op vakantie, denk ik.

Hoe reageert je hond op die tijdelijke omschakelperiode op de brokken en niet te vergeten daarna weer terug naar barf ?

Groet,
Martijn
Door herintreder
#213428
Ik heb het zelfde probleem als jou, ik heb een KNPV-sporthondje, welke je niet zomaar plaatst bij een kennis of familielid.
Heb een goed adres voor mijn 7 maand oude hond, dus gezien de leeftijd is dit zijn eerste terugschakeling, ik ga rond de kerst en nieuwjaar op reis, dus ervaringsverhalen kan ik je niet geven.
Wie weet komt een ander met een goed idee voor je .

succes en fijne vakantie

Joop
Door Marion
#213504
ik kan me voorstellen dat BARF een beetje moeilijker wordt (in ieder geval de botten dan ) maar kvv moet toch wel te doen zijn bij een pension?
Laatst gewijzigd door Marion op zo 28 nov 2004, 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Jolly
#213720
Als een kvv voeren mag of een goede gebruiksaanwijzing van het hoe en wat te voeren wordt meegegeven, dan ben ik niet de beroerdste om dat te doen.
Mits ik die periode nog plaats heb en het volgens ons reglement wordt gedaan.
Voor meer info zie wereldbolletje
Laatst gewijzigd door Jolly op zo 28 nov 2004, 21:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Cherry
#213755
:D Wij gaan in januari een weekje weg en onze honden gaan naar een pension, ze verkopen daar naast brokken ook Duck :P
Ze vinden het dan ook geen probleem om onze honden één week Duck te geven, ik moet er zelfs niet voor bijbetalen.
Mss dat ik zelf wel enkele pakketjes maak zodat ze toch enkele maaltijden kunnen Barfen.
Het pension is in Arendonk (Belgie)
Door wieke
#213807
Bij ons kunnen ze in het pension ook gewoon carnibest eten, ik geef dat mee, geen probleem.
Nou moet ik er wel bijvertellen dat het om twee teckels gaat, dus geen kilos vlees in de diepvries ;)

Pension zit in Noord Brabant
Gebruikersavatar
Door sylvia
#213885
Als ze geen kvv willen geven in het pension kun je gewoon goed overschakelen op brokken maar het ligt er welaan welke brok je geeft. Ik heb hele goeie ervaringen met Nutro ik kan mijn handen straffeloos erop over zetten. Je zou dat een keer voor je op vakantie gaat kunnen proberen .
Door barfmuis
#214044
Ok, bedankt voor alle tips. Gewoon goed afstemmen met de kennelhouder lijkt me. Ik ben nog onervaren op dit gebied, dus had de optie diepvries nog niet bedacht, dat lijkt me een goed alternatief.

Leuk deze site trouwens !

Bedankt,
Martijn
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door