Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Loeka
#212413
Mijn poes van 10 jaar heeft een rood oor. Haar ene oorschelp is rood en dik, ze houdt haar kopje ook een beetje scheef. Bij nadere inspectie bleek er ook best veel oorsmeer in haar oor te zitten. Kan die oorsmeer de oorzaak zijn? Moet ik naar haar oor laten kijken?

Ze komt niet buiten, ja 2 tellen in de (afgezette) tuin en dan vindt ze het al weer te koud. De andere katten hebben ook nergens last van.

Misschien zit ik wel weer te panieken, maar als het om mn ouwetje gaat... :-\
Door Loeka
#212862
pfoei ik zat inderdaad te panieken. Niks meer te zien aan het oor :o 8) ;D ;D hihihi
Door zurca
#213535
Oh gelukkig :-* Misschien toch iets tegen dat oorsmeer halen?! Wie weet was dat toch wat, wat irritatie veroorzaakte..
Gebruikersavatar
Door Ivonne
#213748
Loeka schreef: pfoei ik zat inderdaad te panieken. Niks meer te zien aan het oor :o 8) ;D ;D hihihi

;D muts ;D maar liever zo dan een keer iets onderschatten niet waar?
Door Monique Barte
#213851
Je kunt voor de zekerheid het oortje met wat slaolie schoonmaken. Kan nooit geen kwaad.
Door Helen
#214298
Als ik Balou's oren schoon maak zo heel af en toe gebruik ik gewoon Nivea visage tonic. Dat spul waar je je gezicht ook mee schoon maakt. Gaat prima, maakt heel goed schoon en de hond heeft er geen last van. Misschien ook een optie.
 Terug naar “Vragen en Problemen gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door