Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door robbiekomvoor
#2133624
Justa is nu ruim 8 maanden en krijgt net als Janice en Bibi wekelijks orgaan.
Nu vroeg ik me af of het misschien toch beter zou zijn om voor zo'n jonge hond dagelijks haar portie orgaan te geven,zodat je elke dag compleet voert.
Of zou het niet uitmaken? :-\
Door ulla
#2133685
Ik heb het bij mijn toen pup verdeelt over 2 x in de week lever, 2 x in de week hart, 2 x in de week pens, en 1 x nier.
Zo doe ik het bij de volwassen honden overigens ook. ;)
Door Lizzy
#2133689
Nee, ik denk van niet. De vitamines waar het om draait, worden sowieso in het lichaam opgeslagen. Ik gaf 3 keer in de week orgaanvlees. En mijn pups zijn prima opgegroeid. Ik gaf 3 keer per week een combinatie van lever, nier, hart en tong.
Door robbiekomvoor
#2133772
Lizzy schreef: Nee, ik denk van niet. De vitamines waar het om draait, worden sowieso in het lichaam opgeslagen. Ik gaf 3 keer in de week orgaanvlees. En mijn pups zijn prima opgegroeid. Ik gaf 3 keer per week een combinatie van lever, nier, hart en tong.
Voerde je geen pens erbij?
Door TMG1961
#2133813
Ik heb altijd 1 keer per week pens, 1 keer nier, 1 keer lever en 2 keer hart per week gegeven. Geef dat nu ook nog.
Door Lizzy
#2133966
robbiekomvoor schreef: Voerde je geen pens erbij?
Ja, sorry, ik voerde daar ook 3 keer in de week pens bij. Ik zat zo met die vitamines van lever, nier en hart in mijn hoofd dat ik de pens even vergat (dat is niet erg rijk aan voedingsstoffen. Wel lekker en vol met goede bacterieen, als ie een beetje vuil is tenminste).
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door