Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door andrevanes
#2132861
Eshli is sinds eergisteren haar eetlust voor een deel verloren. Ze eet haar bak nog wel leeg, maar het is net als of ze tussendoor moet uitrusten om door te kunnen eten. Gisteravond heeft ze wel het grootste deel van haar bak leeggegeten, maar ze laat nu toch iedere keer wat staan.
Dat heeft ze nooit gedaan. Normaal ging ze als een cirkelzaag door haar bak heen.
Als ze dan een paar minuten op haar mat heeft gelegen dan wil ze wel weer eten, maar het moet dan wel voor haar neus gezet worden.
Ook heb ik het idee dat ze geen controle meer heeft over haar sluitspier.
Normaal gaf ze er niet om als ze een hele dag niet naar buiten kon. (als het hard regent gaat ze gewoon niet naar buiten).
Maar nu de laatste paar dagen begint ze kleine keutels te verliezen als ze opstaat.
Ik moet ook zeggen dat ze nu op het moment een beetje slaolie door haar eten krijgt omdat haar ontlasting gort en gort droog is. Nu met de slaolie kan ze iets beter haar ontlasting kwijt zonder dat ze moet gaan zitten steunen en kreunen.
Ik denk dat het einde nadert. Nu is ze nog erg vrolijk als ze s' avonds op haar mat ligt. Ze doet nog alles om aandacht te krijgen. Maar voor hoelang?
Ik wil haar in geen geval laten lijden, dus we zullen zien.
Door inni
#2133199
andrevanes schreef: Ondertussen heeft ze toch weer wat gegeten.
Het ging niet zo vlug als ze gewend is, maar toch.
Hopelijk houdt ze het toch nog even vol.
En met zoiets ben je dan als baasje weer zoooo blij maar tegelijkertijd bang.

Misschien kan je beter wat spiervlees malen of fijnmaken en dat bij haar voer doen zo heeft ze toch in verhouding minder bot en poept ze misschien makkelijker.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door