Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Jantina
#2130332
En echt naar rotte vis zo af en toe. Het is na de eerste loopsheid begonnen. Een hele zure lucht, bijna rotte vis.
Het lijkt uit haar kontje te komen, maar ze is daar nooit vies, laat nooit windjes en heeft altijd goede, harde ontlasting.
Ik dacht eerst een link te leggen met het voeren van vette vis en rauw ei, maar nu heb ik dat al een poosje weg gelaten en ze heeft het nog. De ene dag heel sterk, dan ruik je weer niks.
Wat kan dit zijn en wat is er aan te doen? Ze krijgt al pro biotica en zeewier als extra's.
Door nienk
#2130394
als het niet haar anaalklieren zijn, misschien even ontgiften? geen idee hoor (ik heb een reutje), maar misschien kan de loopsheid wel zorgen voor ophoping van stoffen in het lichaam?
Laatst gewijzigd door nienk op zo 09 okt 2011, 22:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nienk
#2130404
gebruik zelf Detox druppels van Phytonics, maar heb die via de holistisch DA, weet niet of die zomaar geschikt zijn voor iedere hond.

hier op BP komen verschillende dingen voorbij, vast  te vinden via de zoekfunctie.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2130526
dan zou je eens op de plek moeten ruiken, voelen bij de vioolklier..soms komt er ook weleens wat rommel uit..
zou haar ontgiften, chlorella of met drainage
Laatst gewijzigd door me and my boys op ma 10 okt 2011, 08:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nienk
#2130638
op ongeveer 1/3 van de staart, gezien vanaf de aanzet. of nouja, dat is geloof ik volgens het boekje, bij Reus is het wat hoger. als ze daar last van heeft, zal je waarschijnlijk wel zien waar ie zit. bij veel honden is de vacht daar anders, qua kleur, haren, structuur e.d. Bij reus zitten daar zijn enige zwarte haren, de vacht staat wat meer wijd uit en is ook stugger, soms wat vet.
Door Jantina
#2130697
Nee, dat zal dan wel niet dat ze daar last van heeft. Ik zie niets anders aan haar staart. Zis is 2 weken terug geplukt dus er kan ook niks onder verscholen zitten...
Door Lizzy
#2132898
[quote="nikèdog2000"]
lizzy ga je wassen

je stinkt ;D ;D ;D ;D ;D
[/quote]

Ja, geweldig niet?! :biggrin2: :biggrin2:
Iedere keer als ik 'm voorbij zie komen, voel ik me aangesproken :biggrin2:
Door Jantina
#2132933
Sorry, ze heeft officieel Cissy von Sunderhaar. Zal ik haar maar een forum-nickname geven (Cissy)  :P ?

Maar ze heeft onlangs geen anti vlo of ontworm middel gehad, ik probeer dat zo min mogelijk te doen eigenlijk.
Door nikèdog2000
#2133254
[quote="Jantina"]
Sorry, ze heeft officieel Cissy von Sunderhaar. Zal ik haar maar een forum-nickname geven (Cissy)  :P ?

Maar ze heeft onlangs geen anti vlo of ontworm middel gehad, ik probeer dat zo min mogelijk te doen eigenlijk.
[/quote]

nou ik denk niet dat dat nodig is hoor
maar ik vond het wel grappig
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door