Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tiny
#2131702
Want ze heeft nu een week of 2 last van jeuk. Elke ochtend liggen er vlokjes haar over de vloer. Dit is op zich niet zo erg maar ik zie een bultje wat te hard groeit naar mijn zin. Vanavond dus ff een check.
Door elianne
#2131808
tiny schreef: Want ze heeft nu een week of 2 last van jeuk. Elke ochtend liggen er vlokjes haar over de vloer. Dit is op zich niet zo erg maar ik zie een bultje wat te hard groeit naar mijn zin. Vanavond dus ff een check.
Succes hoor,  maar ik vind jeuk toch erg vervelend voor de hond . heb je zelf in die 2 weken iets ondernomen? want al 2 weken jeuk vind ik dit al lang. ben benieuwd naar het bultje
Door tiny
#2132021
Er komen nog meer bultjes aan want het zijn ouderdomsbultjes en/of wratjes. Voor de jeuk heb ik een spray gekregen voor op haar buikje. De jeuk was al op zijn retour alleen reageren kooikers weer zo drastisch. Ze gaan er letterlijk van over de rooie. Of te wel ze krijgt daar waar ze gekrabd heeft een roodbruine vacht waar die wit moet zijn. Maar als dat alles is..
Wel meteen even gevraagd waar ik op moet letten bij zulke bultjes, met name bij haar tepeltjes. Maar alles ziet er goed uit. Onze muts is oud aan het worden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door