Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Jantina
#2132147
Kreeg gisteren mijn bestelling binnen maar ipv TinLo Zalm voor de hond zat er TinLo zalm voor de kat bij. Dit zou exact hetzelfde moeten zijn... Maar ja, er staat niet voor niks kat op toch???
Kan ik dit gewoon geven of beter niet?
Laatst gewijzigd door Jantina op wo 12 okt 2011, 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nike
#2132149
Tinlo heeft toch makreel en geen zalm??
Maar goed uitgaande dat het makreel is dan is er geen verschil als ik op de site kijk kwa ingredienten alleen de prijs scheelt behoorlijk, maar dat merkt de hond niet
Dus kun je gewoon geven.
Door Jantina
#2132155
Nee het is zalm... Maar van Haaks Barf zie ik net. Oeps.... Sorry. De vraga wordt dan dus: Haaks Barf voor de kat, mag de hond dat ook hebben?
Door nienk
#2132262
Van haaksbarf weet ik niet, de Tinlo voor de kat is inderdaad fijner gemalen en er zit naar  verhouding (in de smaken waar dat uberhaupt in zit) iets meer  hart in. (heb er met tinlo over gemaild) denk dus ook dat de haaksbarf kat prima geschikt is voor de hond!
Door Lil
#2134108
ik weet ook niet of de verhoudingen in kattenvoer anders zijn. Vaak zit er wat meer spiervlees en meer orgaan in dan de hondenverianten.

Maar ik geef ook af en toe honden van de kat en katten van de hond.  ;)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door