Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lil
#2129820
Wie heeft er ervaringen met lupa kvv?

Ik ben alweer (zucht) op zoek naar een kvv waar de honden niet dikker van worden en waar ze ook geen jeuk van krijgen met een beetje leuke prijs, nu ik erg veel medisch kosten aan de dieren heb op dit moment.
Na wat zoekwerk leek lupa me wel geschikt, maar wie heeft er ervaring mee?
Door Pedro98
#2129850
Darf is bio en denk goedkoper dan lupa als ik het zo zie. Ukkie kan ook niet tegen kip maar van Darf geen probleem ondervonden toen ik het geprobeerd heb. Heb nu 5kg besteld en in de vriezer eens zien als hij een paar dagen eet wat er dan gebeurt.
Door Esther11
#2129854
Hier kregen ze in het verleden kvv van lupa als we een weekend weg gingen hier nooit problemen gehad, maar ze zijn dan ook niet allergisch voor iets.
Door Lil
#2129860
[quote="Pedro98"]
Darf is bio en denk goedkoper dan lupa als ik het zo zie. Ukkie kan ook niet tegen kip maar van Darf geen probleem ondervonden toen ik het geprobeerd heb. Heb nu 5kg besteld en in de vriezer eens zien als hij een paar dagen eet wat er dan gebeurt.


[/quote]

als ik toch goed reken zit lupa gemiddeld rond 2,50 per soort (geef geen geit etc omdat dit te vet is) en zit darf rond de 3,50 per soort?
Door Lil
#2129861
[quote="Esther11"]
Hier kregen ze in het verleden kvv van lupa als we een weekend weg gingen hier nooit problemen gehad, maar ze zijn dan ook niet allergisch voor iets.
[/quote]

mooi om te horen. Hier alleen allergie voor granen en gelukkig niet voor andere dingen. Alleen vreemd genoeg meer jeuk op lotgering. Zou volgens de ingredienten lijst niet kunnen, maar goed hoor die klacht hier wel vaker  ;)
Door Pedro98
#2129910
[quote="Lil"]
als ik toch goed reken zit lupa gemiddeld rond 2,50 per soort (geef geen geit etc omdat dit te vet is) en zit darf rond de 3,50 per soort?
[/quote]

Ja klopt op die manier wel weer, maar verschil zit dan denk ik weer in eko.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door