Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Martine-Tom
#2127233
Tom is vorige week ziek geweest, sinds maandag krijgt hij smorgens en savonds echinacea om het restje ontsteking weg te krijgen (op advies da kuur van 1 week) en ook sinds maandag krijgt hij probiotica, 1 keer per dag tussen de middag.
Maar hij laat nu best veel scheten :-[ dus ik vroeg me zomaar af hoe lang ik die pro-biotica nog moet geven :biggrin2:

Hij heeft een ab kuur gehad van 7 dagen, daar is hij nu 6 dagen mee gestopt.
Door Lizzy
#2127247
Het feit dat hij winden laat, zegt waarschijnlijk wel iets over de huidige stand van zaken van de darmflora. Ik zou zelf dus nog voorlopig even doorgaan. Ik geef zelf gerust 2 weken tot 1 maand na de AB nog steeds probiotica. Als het scheten laten niet met een paar dagen over is, zou je een ander merk kunnen proberen.
Door Martine-Tom
#2127265
Ik geef nu Phital ik zal eens kijken of ik een andere (beetje betaalbare...ik heb voorheen Orthica gegeven...jee wat was die duur...) kan vinden, deze heb ik nog voor 6 dagen dus wat langer kan toch wel  :)
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door