Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door Elise
#212449
Vanavond kwamen de mensen van het verkooppunt van CB waar ik de CB bestel weer een vracht brengen. Echt super geweldige service :D
Omdat ik altijd heel wat kilo's eend/rijst bestel voor Spike had Corinne er extra eendennekken bij gedaan.

Ik had echt nooit gedacht dat zelf samenstellen iets voor mij zou zijn, maar ik vind het nu toch wel interessant..
Kan ik nu bijv eens proberen om 1 maaltijd CB te vervangen door die eendennekken? Of moet ik bij de eendennekken nog iets geven?

Spannend hihi, stomme ik :-[ :D
Door Elise
#212452
Doggiegirl schreef: Ik voer ook CB en de eendennekken gaf ik in plaats van een koekje.
Ipv een koekje?? Die dingen zijn denk ik ruim 10 cm lang en die zullen ze toch niet hap slik weg hebben? Of zit ik fout?
Door Chezzies
#212454
Savonds krijgen ze hier vaak iets, als ik dus een eendennek geef geef ik iets minder eten.

Ik weet hoe ze eruit zien, ik heb ze ook in de vriezer liggen ;)
Door tieneke
#212481
Elise schreef: Die dingen zijn denk ik ruim 10 cm lang en die zullen ze toch niet hap slik weg hebben? Of zit ik fout?
Hier is het hap,slik,weg,maar ik heb dan ook verschrikkelijke nollebakmonsters in de kost ;D ;D
Door Lizzy
#212626
Je kunt wel eendennekken geven ipv versvlees. Een tikje saai is het wel voor jou, wanneer je dit geeft ipv kvv..... Kan Spike tegen dingen als zuivel, ei, groente?
Door Lizzy
#212649
Maar ja, ik vrees dat je alleen groente niet naar binnen krijgt bij hem.... Anders had je iets lekkers kunnen maken met wat groen + ei ofzo en daarna een kippennekje....
Door Elise
#212661
Lizzy schreef: Maar ja, ik vrees dat je alleen groente niet naar binnen krijgt bij hem.... Anders had je iets lekkers kunnen maken met wat groen + ei ofzo en daarna een kippennekje....
ik smokkel wel eens met een scheut yoghurt, kan ik daar wat mee doen?
Door Lizzy
#212664
Geitenyoghurt, is dat niks voor hem? Je zou eventueel wat groente + geitenyoghurt kunnen mengen en als toetje wat eendennekken kunnen geven. Dan heb je meer het gevoel dat je echt wat voor hem hebt klaar gemaakt! Voor Phoebe zou je wat vlees (rundvlees of lamsvlees ofzo) kunnen mengen met wat groen en haar ook een eendennekje toe kunnen geven.
Door Lizzy
#212665
Je zou ze trouwens ook (ipv kvv) gewoon ieder een stuk kunnen geven van een hele eend ;) ;D!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door