Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2123284
rond de 700 gram, heb ze ook kleiner rond de 400 gr ongeveer
ze leven nog hoor je kan ze diepvries mee krijgen als je dat wilt....
tja ik weet niet goed hoe jullie daar tegenover staan, daarom vroeg ik t voorzichtig snap je  :biggrin2:
#2123383
bordie schreef: rond de 700 gram, heb ze ook kleiner rond de 400 gr ongeveer
ze leven nog hoor je kan ze diepvries mee krijgen als je dat wilt....
tja ik weet niet goed hoe jullie daar tegenover staan, daarom vroeg ik t voorzichtig snap je  :biggrin2:
Heb je nu levende cavia's gekocht puur om te voeren of wil je van je eigen cavia's af en heb je ze toen maar voor de neus van je hond gezet?
#2123457
Toen Vaya en Nox kwamen had ik cavia gekocht voor hun om te proberen als prooi. Maar ik schrok van het formaat! Had er een bij zitten van ruim een kilo.
Deze heb ik aan Kain gevoerd en is schoon opgegaan.

Ik voer amper of geen prooidier. Als ik dat wel zou doen, zou ik ook cavia voeren denk ik. Maar net waar ik aan zal kunnen komen.
#2123477
bordie schreef: rond de 700 gram, heb ze ook kleiner rond de 400 gr ongeveer
ze leven nog hoor je kan ze diepvries mee krijgen als je dat wilt....
tja ik weet niet goed hoe jullie daar tegenover staan, daarom vroeg ik t voorzichtig snap je  :biggrin2:
Als je er vanaf wilt, waarom doe je ze dan niet naar een opvang?
#2123524
ik fok ze hobbymatig. en heb er wel eens een paar over. de markt is verzadigd en dierenwinkels willen alleen maar hele kleine jonkies.
en dit zijn iets grotere jonkies en wat volwassen dieren.
opvang zitten altijd vol en als je ze gratis op mp zet weet je ook niet wat ermee gebeurt.
mijn cavia's krijgen om de dag groente en fruit en elke week een schoon bed.
en elke dag hooi en voer natuurlijk.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door