Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door millyckk
#2119680
Milik lag heel diep te slapen. Werd ineens wakker en ging verdwaasd, piepend ,met bolle rug en oren naar achter op 4 poten staan. Had echt een enorme erectie :o Dit duurde een minuut of zo. Daarna ging hij liggen en begon uitgebreid aan zijn pielemoos te likken.
Toen ik nog eens keek,zag ik dat hij behoorlijk had gedruppeld op de plaats waar hij had gestaan.

Nu heb ik jarenlang reuen gehad,maar dit gedrag echt nog nooit gezien!
Kan het zijn dat hij een "natte"droom had? ( er lopen behoorlijk wat loopse lola's in het bos) Wie (her)kent dit en is het raadzaam om b.v. Puur Geslachtsdrift te gaan geven? Ik schrok me in eerste instantie een hoedje.  :-[
Laatst gewijzigd door millyckk op di 27 sep 2011, 21:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Door tt-tjes
#2119697
Hi hi, dat zal idd wel een "natte droom" geweest zijn. Ik heb dat een keer gezien bij Fjurdy, die werd toen ook wakker er van ;D

Je kunt Puur Geslachtsdrift proberen, zoals Lizzy in mijn topic schreef, bij de ene hond helpt het wel en bij de andere niet. Maar als dit het enige is wat je aan hem merkt zou ik het niet doen.
Door millyckk
#2119747
Ah,gelukkig komt het dus vaker voor! Heb je een linkje naar dat topic?

Nee,hij heeft er verder geen last van,maar is wel wat "zeikeriger" : te vergelijken met een jengelend kind :biggrin2:
Gebruikersavatar
Door Hitam
#2119977
Hoef je niets aan te doen tenzij het vaak gebeurt en hij er last van heeft. Gewoon een natte droom.
Ik ben wel eens gebeld door iemand die dacht dat de hond pijn had. Waarop ik heb uitgelegd dat waarschijnlijk het tegendeel het geval was ;D ;D ;D
En het geen urine was wat er uit kwam...............
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door