Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2116774
Ik heb Fjurdy Puur Geslachtsdrift gegeven, flesje is bijna leeg. Het helpt alleen geen ene moer. Hij is zo hitsig dat hij continu op Chendo wil rijden. Spelen doet hij omdat hij dan de kans krijgt om er op te springen, hij weet dat hij het niet mag van mij.

Is er niet iets anders wat heel goed helpt bij dit soort fratsen. Hij heeft het jaren niet gedaan en nu sinds een enkele maanden is er geen houden meer aan.
#2117107
tt-tjes schreef: Ik heb Fjurdy Puur Geslachtsdrift gegeven, flesje is bijna leeg. Het helpt alleen geen ene moer. Hij is zo hitsig dat hij continu op Chendo wil rijden. Spelen doet hij omdat hij dan de kans krijgt om er op te springen, hij weet dat hij het niet mag van mij.

Is er niet iets anders wat heel goed helpt bij dit soort fratsen. Hij heeft het jaren niet gedaan en nu sinds een enkele maanden is er geen houden meer aan.

Heb het idee...dat het met dominatie te maken heeft.
Hier heb ik ook meerdere reuen...nu...dat pikken ze echt niet van een andere reu.
Ik zou eens een ernstig "gesprek"  onder 4 ogen met hem aangaan :biggrin2:
#2117494
vanaalst schreef: waardeloos zeg!
zou id proberen hem iedere keer een time out te geven...
als je weg bent, zitten ze dan bij elkaar of in de bench?
chendo reageerd er helemaal niet op dat er op hem gereden wordt?
Dat doe ik ook, ik stuur hem dan naar zijn plaats of leg hem af bij mij.
Nee, als ik weg ben dan zit Chendo achter een puppie-ren (mede omdat hij anders apekooi speelt in de huiskamer). Fjurdy en Balou lopen los in de kamer. Bij Balou doet hij het overigens niet, dan wordt hij meteen afgesnauwd.
Chendo reageert niet als hij op hem rijdt. Komt misschien ook omdat hij de jongste is en Fjurdy de oudste?
#2117911
tt-tjes schreef: Dat doe ik ook, ik stuur hem dan naar zijn plaats of leg hem af bij mij.
Nee, als ik weg ben dan zit Chendo achter een puppie-ren (mede omdat hij anders apekooi speelt in de huiskamer). Fjurdy en Balou lopen los in de kamer. Bij Balou doet hij het overigens niet, dan wordt hij meteen afgesnauwd.
Chendo reageert niet als hij op hem rijdt. Komt misschien ook omdat hij de jongste is en Fjurdy de oudste?
gentle is hier ook de jongste en daar wordt echt niet op gereden..
heb je plannen met fjurdy?
anders eens een implantaat proberen?
#2118013
vanaalst schreef: gentle is hier ook de jongste en daar wordt echt niet op gereden..
heb je plannen met fjurdy?
anders eens een implantaat proberen?
Nee, met Fjurdy helemaal geen plannen, zijn schildklier afwijking is erfelijk dus daar wordt helemaal niet mee gefokt. Een implantaat zie ik heel eerlijk gezegd niet meer zitten met zijn leeftijd, hij is al 10.
Ik zit me af te vragen of dit niet een reactie is op het feit dat hij zich heel lang kl*te gevoeld heeft en nu heel lekker in zijn vel zit. Zijn medicatie is nu goed vwb zijn schildklier, hij krijgt MSM capsules waardoor hij nog maar een halve tablet previcox per dag krijgt (hier was hij toch misselijk van). Al met al is hij heel erg opgeknapt, heel erg levendig en speels en gaat weer graag mee wandelen.
Misschien moet ik die richting gaan denken?
Door Lil
#2118026
Toevallig. Heb hier een 10 jarige die sinds een half jaar heerlijk in zijn vel zit. Terwijl hij jaren terug gecastreerd is, loopt hij al een maand of twee de hele wandeling gras te likken en te kwijlen en te klappertanden. Zouden honden ook last krijgen van Midlife?
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door