Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door tieneke
#2115756
Uurtje geleden kregen we deze mokerklap te horen na onderzoek plus foto's, tis gewoon niet te bevatten  :'( , net boven zijn polsgewricht zit de plek.
Met Ria de fokster van T&T gebeld en besloten om hem niet zo maar op te geven en af te wachten.Hij is pas 7,5 jaar nog veel te jong gewoon.
We gaan de strijd aan en geven niet zomaar op, oa speciale kruiden etc zijn besteld en hoge dosis vit a en d injecties moet hij hebben, heb net uitvoerig met Tannetje overlegd.
Hij eet nog goed en weegt 72 kilo, hoelang wist de Da niet.... het kan 2 weken duren maar ook nog een half jaar.
Alle adviezen etc zijn meer dan welkom, chemotherapie ed doe ik hem niet aan.
Gebruikersavatar
Door *Dorothea*
#2115766
Bah akelig nieuws  :'(
Ik zou hem op de metacam zetten. Het is bewezen dat dit tumorgroei remt en bovendien is een pijnstiller ook wel aan te raden bij zo'n pijnlijke tumor. Ik heb hier goede ervaringen mee bij bottumoren, honden die nog maanden een goede kwaliteit van leven hadden.
Gebruikersavatar
Door luka en kira
#2115769
Oh wat een afschuwelijk bericht!  :'(
Ik heb geen tips voor je maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen en goed dat je niet opgeeft!
Hoop dat je Tinus nog een poosje bij je mag hebben...
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Door tieneke
#2115771
*Dorothea* schreef: Bah akelig nieuws  :'(
Ik zou hem op de metacam zetten. Het is bewezen dat dit tumorgroei remt en bovendien is een pijnstiller ook wel aan te raden bij zo'n pijnlijke tumor. Ik heb hier goede ervaringen mee bij bottumoren, honden die nog maanden een goede kwaliteit van leven hadden.
Oke.... onze Da had prednison meegegeven die Jaco nu heeft teruggebracht  :-X
Ik hoop dat hij zo de metacam mee naar huis neemt of anders previcox.
Het is previcox geworden.... eens kijken waar ik de metacam vandaan ga halen of bestellen.
Morgen tussen 10.00 en 12.oo krijgt hij thuis de vit spuiten zegt Jaco.
Laatst gewijzigd door tieneke op do 22 sep 2011, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Borke
#2115773
Oh Tieneke en Jacco, wat en afschuwelijk bericht!Ik kan je niet aan goede adviezen helpen, maar wil jullie heel graag sterkte wensen namens Leo en mij.
Ik hoop dat jullie nog een mooie tijd samen mogen beleven, die langer is dan je nu denkt!
Door saskia37
#2115794
Jeetje zeg dat zijn echt geen leuke dingen :'(
Ik weet van een grote Zwitser die botkanker had op precies dezelfde plek als Tinus, dat die bestraling heeft gekregen en dat ze toch nog een half jaar heeft geleefd met plezier, het is helaas toen toch uitgezaaid naar de longen toe, maar zonder bestraling was ze veel eerder gegaan omdat ze zoveel pijn had.
Door Dingle
#2115829
arme!
Ik leef met jullie mee; heb net zelf weer ervaren wat het is als je hond heel erg ziek is en het misschien niet redt. Ik heb geen enkele raad dan hoop te houden, je goed te laten informeren en heel lief te zijn; dat doen jullie ongetwijfeld.
Heel veel sterkte!
Gebruikersavatar
Door Binno
#2115852
wat een rotbericht zeg, wat moet dat hard aangekomen zijn :'(
hopelijk vinden jullie een behandeling die aanslaat en kunnen jullie nog een hele tijd van Tinus genieten

heel veel sterkte! :bigarmhug:
Door Migudu
#2115854
Ik heb geen advies helaas, maar wat een verschrikkelijk nieuws!!! :'(
En ik wil je ook even zeggen dat ik de keuze om geen chemotherapie te doen, helemaal begrijp.
Ontzettend veel sterkte!!

Gerda
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door