Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2115618
Na mijn eerste topic hier: http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... msg2092497 is onze duitse herder Tessa enorm vooruit gegaan! Ze komt mooier op gewicht, eet met smaak en het gaat zelfs zo goed dat ik het aandurf om er een nieuw merk bij te gaan geven. Daar wil ik toch, weer :-[ , jullie hulp bij. Ze krijgt nu smuldier, alle smaken afgewisseld en ik merk geen voorkeur van haar. Eitje met schil haalt ze haar neus nog voor op, misschien omdat ze het niet snapt ;) Groentemixje eet ze keurig op, als het goed genoeg gemengd is met SmulDier. Visje ligt aan haar dag, de ene dag eet ze het zo op, de andere dag niet. (ik geef het niet elke dag, maar bij wijze van spreken)

Ik wil graag bij lupa gaan bestellen, omdat die veel verschillende merken en ook smaken hebben. Persoonlijk zat ik te denken aan Lupa, Haaksbarf of Tinlo barfmenu als afwisseling om te beginnen. Welke zouden jullie aanraden? En ik vroeg me ook af of ik dan alleen de diersoorten moet bestellen die smuldier niet heeft, of ook gewoon dezelfde diersoorten?

Ze krijgt van mij dus ook wel eens een visje (jammer genoeg uit blik nog, omdat ze het niet super eet en ze dan met de pot mee kan eten), kan ik hiermee doorgaan, of moet ik daarmee stoppen als ze bijvoorbeeld een zalmmix krijgt?

Ik ben super tevreden met KVV, mensen vroegen na 4 weken al of het wel onze hond was, zo goed zag ze er uit. Later ga ik ook Barfen! Maar nu heb ik te weinig ruimte in de vriezer en te weinig ruimte buiten ;)
Door Lil
#2115673
Haaksbarf vind ik top. Enige reden dat ik het niet geef op dit moment zijn de financien. Tinlo ben ik vreemd genoeg ook niet kapot van. Hoor er veel goede dingen over hier, maar voor die van mij was het niet zo'n geweldig voer.
Door nienk
#2115705
hier juist wel goede ervaring met Tinlo. er lijken relatief veel honden te zijn die (te) moeilijk gaan poepen van Tinlo, zoals dat er relatief veel honden zijn die jeuk krijgen van Lotgering. Reus kan tinlo prima hebben, ik vind het een mooi product, zo zonder toevoegingen.

ik zou gewoon wat verschillende bestellen en eens gaan proberen waar ze het goed op doet! hoe meer afwisseling hoe beter.
Gebruikersavatar
Door Manon
#2115712
Ik ben niet echt pro-tinlo (uit eigen ervaring)

Vind haaksbarf wel top, maar ook erg duur!

Ik zou gaan voor Alaska, alaska (in een combidoos dan) kost evenveel als Tinlo in een combidoos en IK vind het echt een topkvv!
Door M.P
#2115760
[quote="Manon"]
Ik ben niet echt pro-tinlo (uit eigen ervaring)

Vind haaksbarf wel top, maar ook erg duur!

Ik zou gaan voor Alaska, alaska (in een combidoos dan) kost evenveel als Tinlo in een combidoos en IK vind het echt een topkvv!
[/quote]

hoe is alaska nu? nog altijd kleine vierkantige groenten die er terug gans langs achter uitkomen , voor mij nooit meer of het moet veranderd zijn....
bij tinlo heb ik geen ervaring , maar ik vraag me af wat voor veranderingen ze altijd doen...

groetjes geert
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door