Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door fem fatale
#2114819
Mijn katten hebben een paar keer griekse yoghurt gegeten en vonden dat superlekker. Ik wilde ze dat vandaag weer geven, maar het was uitverkocht, dus nam ik turkse yoghurt mee, omdat ik dacht "griekenland en turkije liggen naast elkaar, dus het zal wel ongeveer hetzelfde zijn".

Niet dus, de katten lusten het niet.

Wat is het verschil? En als ze geen turkse yoghurt lusten, wat lusten ze dan nog meer niet? (En wil iemand het hebben? Ik mag het niet.)
Door Limpy
#2114860
Hooguit het vergehalte zal verschillen, het een misschien linksgedraait en de ander rechtsom?

Of je katten zijn gewoon greece-minded en blieven daarom nix turks?
Hier helaas ook geen yoghurt liefhebbers want te zuur (alhoewel turkse en griekse wel meevalt vind ik)
Had je wel eens cottagecheese/huttenkäse geprobeerd? Is het summum volgens de mijne (krijgen ze maar heeeel af en toe)
Door Too
#2115480
Maar waarom 'moeten' ze yoghurt of andere zuivel eten?
mijn pluizen zijn dol op elke soort yoghurt [en karnemelk, [zure] room en ijs enenenen...] maar t is niet iets dat ik speciaal voor ze koop of wat een menu onderdeel is
Ze mogen best s een bakje of zo'n plastic yoghurtbeker uitlikken [da's goed voor heel veel ingewikkelde toestanden :D] maar verder dan dat gaat t eigenlijk niet
#2115836
Het hoeft niet, maar ik dacht dat ze het lekker vonden, dus wilde ik het ze geven. Ik was gewoon teleurgesteld dat mijn pogingen tot verwennen niet op prijs werden gesteld.

Uiteindelijk hebben ze wel het bakje (met 1 eetlepel yoghurt) leeggegeten, dus zo slecht was het blijkbaar toch niet.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door