Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lillebill
#2113464
Weet niet waar ik t moet zetten dus maar even hier.. Sorry als t niet goed is..
Ik heb nu een week twee ratjes( vroeger altijd ratten gehad)  maar nu vroeg ik mij af of die ook KVV kunnen krijgen? Want ze eten in de natuur ook rauw vlees en natuurlijk ookzaden en groenten.. Die zou ik dan ook erbij geven..Iemand hier ervaring mee? En wat je dan precies moet geven? Vind die geconserveerde brokjes maar niks.. En de ratten vinden een hapje tinlo heerlijk ze stelen t van de honden en katten..
Laatst gewijzigd door Lillebill op ma 19 sep 2011, 23:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door koekje
#2113643
Natuurlijk kan je voor ratten ook zelf samenstellen, maar een standaard kvvtje is natuurlijk niet species appropiate. Ik zou dan eerder insecten etc halen bij de dw. Ratten zijn overigens geen carnivoren, maar omnivoren. Dus wel zeker een aandeel dierlijk eiwit, maar niet alleen maar.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#2113666
ratten eten net zo graag kuikens stukjes kip en muisjes. er zijn speciale topics daarover op een ander forum ;) en voor degenen die het nog niet wisten.. ook kippen eten graag een stukje mee.
Door Lillebill
#2113759
[quote="koekje"]
Natuurlijk kan je voor ratten ook zelf samenstellen, maar een standaard kvvtje is natuurlijk niet species appropiate. Ik zou dan eerder insecten etc halen bij de dw. Ratten zijn overigens geen carnivoren, maar omnivoren. Dus wel zeker een aandeel dierlijk eiwit, maar niet alleen maar.
[/quote]

Ik weet inderdaad dat t omnivoren zijn:) maar bedoel t ook als aanvulling op de rest..
Ik ga ze van de week is een kuikentje geven.. Kijken wat ze ermee doen :)

@aquillo ik heb t topic bekeken! Bedankt!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door