Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

#2111134
Heb vanmiddag tijdens het overladen van vlees, vetvlekken in mijn goede leren schoenen gekregen >:( Wie heeft ervaring met een goed huismiddeltje ?

Nog een zelfde soort vraag maar dan over vetvlekken in stoeptegels, schrobben met Andy helpt niet :(
#2111146
huismiddel weet ik niet, maar bij ons op t werk hebben we een spuitbus met een of ander vreemd wit schuimend goedje wat moeilijke vlekken knap verwijderd. Moet morgen toevallig werken, als k er aan denk zal ik eens kijken hoe het heet.
#2111153
Ja schoonmaakzazijn, en ik heb geen schoenen van leer dus ik zou het niet weten.
Maar zou je de schoenen niet schoon kunnen maken met een zacht sopje.
Ik ben helemaal gek van Uniren, dat is een allesreinger wat je voor alles kan gebruiken.
#2111162
Heb een oude leren tas waar ook een vetvlek in zit,die heb ik net met schoonmaakazijn behandeld. Even kijken wat er gebeurt!

Baal er wel van,heb maar 1 paar nette zomerschoenen en morgenavond een feestje waar ik ze wil dragen. Loop normaal altijd in mijn oude kloffie/schoenen ....

Die schoonmaakazijn ga ik morgen ook eens even op mijn tegels proberen!
#2111192
*anna* schreef: Ja schoonmaakzazijn, en ik heb geen schoenen van leer dus ik zou het niet weten.
Maar zou je de schoenen niet schoon kunnen maken met een zacht sopje.
Ik ben helemaal gek van Uniren, dat is een allesreinger wat je voor alles kan gebruiken.
Uniren ken ik niet? Ik heb hier heeeel veel middeltjes staan, wil er eigenlijk niet meer aanschaffen als ik niet zeker weet dat ze geschikt zijn voor mijn doel :-\
#2111194
BubbaBling schreef: Volgens mij moet je het van zichzelf laten weg trekken, kan wel even duren.
Anders mss de rest van de schoen met ledervet in smeren?
Ik denk dat je het er niet uit gaat krijgen  :-\
Ben er stiekum ook een beetje bang voor :( Dat zou wel onwijs balen zijn....

De vlek op mijn tas is nu aan het opdrogen: er komt een kring omheen en de vlek is niet weg.. dat gaat niet werken met schoonmaakazijn denk ik.
#2111572
Kan je het vet niet laten absorberen door een andere stof? Zoals kalk of fijn zaagsel? Flink inpoetsen, wachten en dan weer uitborstelen.

Op de tegels zeer heet sop gebruiken, misschien is groene zeep wel het beste.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door