Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

#2110328
Kan dat?
Hond is week geleden geopereerd, eerste paar dagen (5) is ze heel rustig geweest en geen enkel probleem dat ze nu heel veel in de bench moet als revalidatie. Omdat ze nog 6 weken in de bench moet blijven krijgt ze uit voorzorg RC/ Puur nervositeit, maar heb het idee dat sinds ze dat krijgt (bestelling was nog niet binnen namelijk) ze alleen maar drukker wordt..

Of is het toeval en komt het door het opsparen van energie? ???
Door Lil
#2110333
Moeilijk te zeggen )l(energie stapelt zich idd). Hier werd er eentje van rc drukker dan zonder raar genoeg. Ze krijgt nu stressless en dat werkt beter. Is chineese kruiden voor haar emoties, dus daar heb je helaas weinig aan.
#2110339
Hmmm, dus niet eens zo'n rare gedachtekronkel dus van mij.. (Is ook voor het eerst  :P)
Wat zal ik doen? Stoppen om te kijken of de hond dan weer rustiger wordt, als er geen verschil is is het waarschijnlijk ook opstapelende energie.
En mocht er geen verschil zijn door gaan om te kijken of het wel effect heeft als het langer gegeven wordt?
#2111024
Hier ook eentje waarbij de stoppen doorslaan. Ook aanpassen van de dosering wou niet helpen.
Ze deed dan ook alles waar ze maar zin in had alle remmingen waren weg. Ook voor haar zelf gaf het dus niet een bepaald vielig gevoel, ze is nl een hond die veel grenzen en leiding nodig heeft. Ik geef  het haar dus niet meer.
#2111240
Is ook een bijwerking van Puur N.
Het gedrag kan eerst verergeren, voordat het beter wordt.
Bij Bora heb ik dit ook erg sterk gemerkt.
Zij had een soort van aanvallen en daarom staat ze op PN. Op een gegeven moment dacht ik echt dat ze door zou draaien, maar toch nog even doorgzet. Nu begin ik echt te merken dat het helpt, maar daar is wel een paar weken overheen gegaan.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door