Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2109542
zimba stinkt weer als een makke beer....
maag gaat goed, darmen in principe ook dwz goede ontlasting....maar wat kan die jongen stinken zeg!
zou darmclear daarvoor helpen?
of zijn er andere middeltjes ..
Door charmed
#2109590
Darmclear bindt de ontlasting in, maar scheetjes ruik je echt wel hoor. Als de ontlasting wat dun is en daardoor stinkt zou je het wel kunnen gebruiken, maar scheetjes blijven ze wel laten. Als je dat zou willen aanpakken dat zou ik niet weten.
Gebruikersavatar
Door me and my boys
#2109593
zimba heeft verteringsprobleempjes en het is niet dat ie poepies laat,hij stinkt gewoon door....
probiotica krijgt ie al...
mmmm darmclear wordt het dus niet..
Door tt-tjes
#2109622
vanaalst schreef: zimba heeft verteringsprobleempjes en het is niet dat ie poepies laat,hij stinkt gewoon door....
probiotica krijgt ie al...
mmmm darmclear wordt het dus niet..
Zou chlorella misschien helpen, of mag ie dat niet hebben?
Door nienk
#2109657
Dat ik de darmclear haalde (bij de winkel van de holistisch DA waar ik met Reus kom), vertelde ze me dat het naast een probiotische werking ook er voor kan zorgen dat eventuele lichte toxische stoffen (als virusjes, bacterieën die er niet thuis horen, e.d.) er ook door naar buiten kunnen worden gewerkt. wellicht zou het hem dus wel kunnen helpen, afhankelijk van de oorzaak van zijn vieze luchtje. kwestie van uitproberen denk ik.
Door nienk
#2109691
ohja, dat is ook zo. dan zou de darmclear denk ik wel kunnen werken om de 'geactiveerde' ontsteking er zegmaar uit te werken?
Door Brenda Ooms
#2109805
probeer eens gastri comp voor de chronische gastritis.
Maar voor de enteritis kan clear intestine of darm clear zeker ook te proberen zijn.
succes
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door