Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Ruby/Billy
#2109087
Als ik de barf mixen van caroba koop voor Ruby en dan iedere dag iets anders geef, krijgt Ruby dan  alles binnen wat ze nodig is of moet ik zelf nog bij gaan voeren?
Ruby krijgt op dit moment kvv van lotgering en dat vind ze  :cardR:  :censored2:. Energique en aanverwanten (de kartonburgers) eet ze ook neit en veel soorten zijn hier in de buurt niet te verkrijgen of megaduur in levering.

Nu had ik deze week met hulp van de barfrekenhulp een paar dagen zelf samengesteld en dit vond ze  :groupwave2: heerlijk. Het probleem is dat ze verschillende tanden en keizen mist.
Nu dacht ik dus dat het misschien een oplossing was om dan mixen te gaan geven. Verstandig of niet?
Laatst gewijzigd door Ruby/Billy op wo 14 sep 2011, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Door nienk
#2109106
die mixen komen allemaal van kiezebrink. op www.kiezebrink.eu vindt je wat er precies in welke percentage's in de mixen zit. aan de hand daarvan kan je dan uitrekenen hoe je uit komt als je ze afwisselt, je zal wellicht van de een iets meer en van de ander iets minder moeten voeren, 2 soorten moeten mengen, etc. maar je kan op die manier denk ik best aan een compleet menuutje komen!
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door