Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door danielle1980
#210621
weet iemand of je een merk in duitsland kan halen,
net over de grens?
en welke merken.
is ergens bij enschede de grens over geloof ik.
Door oebaya
#210641
Voor zo ver ik het heb kunnen uitvlooien is er in Duitsland geen KVV te koop. Heb uren zitten zoeken op internet, omdat er van mij een puppy naar Duitsland ging.
Rodi schijnt wel te koop te zijn op sommige plaatsen, maar als het net over de grens is, dan kunnen die mensen misschien af en toe gaan inslaan in Nederland.
gr.
Nicolette
Door geer
#210642
Op vakantie in Duitsland heb ik in de superrmarkt, naast het mensenvlees, wel versvleesworsten voor de hond en kat gezien. 'T waren hele grote worsten met een plaatje van een hond en een kat erop en er stond iets op als "Hundefleish"...Wat er in zat kon ik niet achterhalen....maar 't is er dus wel!
Gebruikersavatar
Door Nitus
#210731
In Duitsland is wel vers te krijgen (en rauw): http://www.dibo.de/i_pro.htm en dan op 'Tiefkühlware' klikken.

De worst waar Geer het over had is gekookt vlees (Koch-Wurst), het zit in een soort van gelei. Honden vinden het trouwens wel super lekker, maar ja dat vinden die van mij ook van de Rodiworst :P. Deze worst staat ook op de site die ik hierboven noemde.
Door danielle1980
#210876
ok bedankt ik zal het doorgeven aan ze. :D

karin is ook een optie dat weten ze maar die mensen vroegen het zich af.

is er toevallig ook iets bekend over de kwaliteit?
Laatst gewijzigd door danielle1980 op wo 24 nov 2004, 14:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Nitus
#210883
[quote="danielle1980"]
ok bedankt ik zal het doorgeven aan ze. :D

karin is ook een optie dat weten ze maar die mensen vroegen het zich af.

is er toevallig ook iets bekend over de kwaliteit?
[/quote]

Over de kwaliteit kan ik je niets vertellen, want ik ken het verder niet.

Maar in Hengelo en Enschede (Overijssel) zitten ook verkooppunten van Carnibest, da's iets dichterbij de grens als Karin dacht ik.
O ja, en dan heb je nog Aalten (Gelderland) in de buurt van Winterswijk, ook dicht aan de Duitse grens.
Ik weet alleen niet of het daar zo gezellig is als bij Karin ;).
Door danielle1980
#210946
Ik weet alleen niet of het daar zo gezellig is als bij Karin ;).
:D :D :D

en bij karin kunnen ze andere pyrs zien ;)
Door K@rin
#210976
[quote="danielle1980"]
:D :D :D

en bij karin kunnen ze andere pyrs zien ;)
[/quote]

Ze hebben vanmiddag 50 kg besteld ..... ;)
Door danielle1980
#211252
[quote="Karin & Pyrs"]
Ze hebben vanmiddag 50 kg besteld ..... ;)
[/quote]

wow geweldig. :D

ik ben toch beetje voorzichtig met enhousiast zijn normaal ;)
want je weet maar nooit of ze ook vlees gaan geven of blijven geven.

maar in ieder geval hebben weer ander stel vriezer gekocht :D ;)

dus ben erg blij :D :D
Door Sander
#211587
[quote="Nitus"]
In Duitsland is wel vers te krijgen (en rauw): http://www.dibo.de/i_pro.htm en dan op 'Tiefkühlware' klikken.
[/quote]

Dibo is vooral enkelvoudige voeding, volgens mij. Ik heb het wel eens gekocht, maar ik was er niet echt kapot van.
Door oebaya
#211868
[quote="Sander"]
Dibo is vooral enkelvoudige voeding, volgens mij. Ik heb het wel eens gekocht, maar ik was er niet echt kapot van.
[/quote]

Dan moet je toch even kijken, die Dibo heeft nu ook een compleet voer. Als je op het plaatje van het voer klikt, dan kan je de samenstelling vinden.
gr.
Nicolette
Door willieD
#211875
[quote="geer"]
en er stond iets op als "Hundefleish"...Wat er in zat kon ik niet achterhalen
[/quote]
hondenvlees :o ??
zal wel fleisch fur hunden zijn ;) toch ,hoop ik ;)
in buitenland [wat verder over de grens] is nergens kvv voer te vinden!
materiaal wat overblijft van het uitbenen is te koop
Door geer
#211879
Nou, Hundefleish kan zowel hondenvlees als vlees voor honden betekenen. Die Duitsers lopen nu ook weer niet ZO achter.... ::) ;D
Door Nelly
#214276
Effe gekeken, ze hebben zowel kompleet als "einzelfutter" , ziet er niet zo gek uit, maar ze adviseren bij beide soorten om het aan te vullen met vlokken en/of rijst. :-\ Waarom nou? Prijzen heb ik niet kunnen vinden.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door