Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Pedro98
#2106510
Heb een stuk vuile pens gekregen, en ligt nu te ontdooien in de koeling. Maar kan ik ze dit morgen gewoon als tussen doorgeven of hoe moet ik dit zien?
Door nienk
#2106514
voor een keertje kan je het wel tussendoor of als hele maaltijd geven (ligt er aan hoeveel). hou er rekening mee dat het bij sommige honden wel een beetje dunne poep kan opleveren. als je het vaker gaat geven, dan moet je een beetje de percentage's in de gaten gaan houden, dan ligt het er dus erg aan welke kvv('s) je voert.
Door Pedro98
#2106519
Hoop eigenlijk niet op dunnenpoep, Jopie is al vandaag en gisteren al een beetje drappig laat ik maar zeggen. En hoop dat zijn darmpjes misschien door de pens wat schoon zullen worden of helpt dat niet wat.
Door nienk
#2106521
het kan heel goed werken, om de darmen een beetje te helpen de boel weer op orde te krijgen. toen Reus (voordat hij echt alleen maar vers kreeg) zo vaak maag/darm ellende had en ik klaar was met de AB die er iedere keer maar weer in ging, gaf ik  hem een weekje vuile pens en knapte hij zo weer op. maar, bij andere honden wordt het (eerst) juist erger. als hij iets onder de leden heeft zal dat er niet erger van worden hoor, dat denk ik niet.
Door Pedro98
#2106522
We zullen morgen wel zien dan hoe het gaat ze krijgen beide een stuk van rond de 120gram. Ben wel benieuwd of ze het lekker zullen vinden.
Door Jump
#2106861
Toen ik nog kvv gaf heb ik ook eens een pensdagje geprobeerd.
Toen spoot het er ('snacht natuurlijk) uit,dus dat doe ik nooit meer.
Door Pedro98
#2106907
Nou net alle 2 een stuk gegeven, Ukkie was hap slik ja dat was lekker. Alleen Jopie deed er wat langer over maar 5 min later een deel weer uit gekost. Maar is even zien wat het gaat geven. Kan ook zijn omdat hij buiten altijd weer van alles weet te vinden wat hij denk dat lekker is.

Hoop niet net als de post hier boven dat het spuitpoep gaat worden.
Door Diablo76
#2107264
Dat heb ik ook een keer aan onze Diablo gegeven en inderdaad heel de bench onder gepoept,en hele dag spuitpoep gehad  :-\
Door Pedro98
#2107807
Nou vannacht om 02:00 ging de wekker van Jopie af. En ja hoor liep er in het lange doorheen, en nu nog steeds word al wel wat dikker. Geef hem zo maar even wat extra vleesbot (kippennek) misschien wil het wat helpen dat zijn ontlasting wat vaster word.
Door Pedro98
#2107989
[quote="nienk"]
oh jakkes! misschien de volgende keer samen met een nek geven?
[/quote]

Heb het gevoel dat het wormen tabletje ook weer mee speelt. Is de laaste keer dat ik het hem geef, steeds weer wat als hij die heeft gehad. Bestel de volgende keer eerst een test om te zien of het echt wel moet. Ukkie krijgt ze ook al niet meer, maar ja vrouw heeft nog zo iets van moet dat dan echt niet.
Door nienk
#2108067
oh dat wormentabletje kan inderdaad heel goed mee spelen! los van het doden van eventuele ongewenste inwoners, doodt het ook een heleboel goeds in de buik van de honden!
Gebruikersavatar
Door harley
#2116758
ik kom er maar niet uit!! is de pens van smuldier ook vuile pens? ik hoop van wel want daar ben ik nl altijd vanuit gegaan :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door