Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2105398
ps ze waren zo snel met opeten dat ik bijna geen tijd had om een foto te maken haha
ik heb ze nu allebei de helft van een markreel worst gegeven, kan ik dan vanavond allebei een halve kip worst geven? en er bijv klein beetje groente en eitje er doorheen of word dat teveel van het goede?
Door eelke
#2105605
Wat eten ze lekker smakelijk!

Het is natuurlijk je eigen keuze, je kunt ze vanalles geven, maar zelf zou ik de eerste dagen nog niet te veel afwisselen, als ze dan toch aan de diarree oid gaan weet je niet waarvan het is.
Door nienk
#2105620
oh die staan te smikkelen! hartstikke fijn voor ze!

iik zou zeggen dat vanaf de kip smaak best kan, in de makreel zit immers ook kip. ik zou de groente en het eitje nog even laten voor wat het is, precies om te kijken hoe ze het verdragen.
Gebruikersavatar
Door chipjolie
#2106737
bedankt!
tot nu toe gaat het hartstikke goed nog geen dunne poep ofzo gezien :D ( ze kregen altijd wel vlees van renske, misschien dat dat wat scheelt? )
Door Linda.
#2114527
Lekker smullen ;D

Als mijn honden een paar dagen achter elkaar Tinlo krijgen hebben ze heel veel moeite met poepen en de poep is dan ook behoorlijk wit.
Als ik het afwissel met andere merken is er geen probleem
Door Vis voeding
#2147428
Hoi Tinlo Barf .

Dat zijn tocht die hele makrelen 1000 gram in een zakje.
Goed voer .
Top kwaliteit ik voer het mijn hond elke week.
Wissel wel vaak, andere vis soorten.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door