Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Limpy
#2105503
Pekke at op die leeftijd al met gemak kippennekjes, je zou het voor de 1e x evt kunnen hameren en in stukjes knippen om te zien of ze het snapt.
Kuikens idem. Tip: niet in de buik knippen want daar zit het eigeel... (wordt kliederzooi)
Door BubbaBling
#2105504
Ik geef trouwens geen procenten, ik doe het op het oog / op het hoeveel hij op kan  ;)
Hij is vrij mager dus er mag sowieso wel wat bij nog.
Door BubbaBling
#2105507
Limpy schreef: Pekke at op die leeftijd al met gemak kippennekjes, je zou het voor de 1e x evt kunnen hameren en in stukjes knippen om te zien of ze het snapt.
Kuikens idem. Tip: niet in de buik knippen want daar zit het eigeel... (wordt kliederzooi)
Ok, zal vanmiddag eens kijken of ik wat op de markt kan krijgen :biggrin2:
Door Limpy
#2105523
Sommige dsz met vriezer hebben ook wel kuikens, bij KB of andere online leveranciers zijn ze goedkoper.
(hier in a´dam verschilt het iig veel in de prijs)
Door BubbaBling
#2106095
Helaas geen eendagskuikens gevonden maar wel sardientjes.
Die gingen er in met smaak  :biggrin2:

Is er ergens op het forum een lijst met wat geschikt is voor katten om te barfen?
Gebruikersavatar
Door koekje
#2106247
In principe is alles geschikt, wat ze maar lusten.
Harde en grote botten natuurlijk niet. Ook sommige supplementen niet (zeewier ivm zouten en de nieren, aloe vera en andere kruiden/specerijen zijn vaak giftig, knoflook ook), groentemix voegt niet echt wat toe voor katten. Geef niet teveel roofvis ivm zware metalen.
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door