Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door vagebond
#2104573
Ma Biche had gister een mol opgegeten, Chico had m gevangen en doodgemaakt, liet m liggen, Biche vrat m op. Eerste keer dat ik een hond een mol op zie eten, of ze sjouwen m nog een tijdje mee, maar opeten nee, eigenlijk nooit. Kun je een mol gewoon als barf zien dan?? Gr. Ingrid
Door Lizzy
#2104629
Nou, nee, niet echt. Mollen zijn dieren die in de regel niet gegeten worden door honden. Ze vinden ze in de regel niet te eten en je kunt er in de regel niet aan komen, dus neuh, ik vind het geen barf-materiaal.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#2104632
Normaal wordt mol idd niet gegeten. Maar als deze mol is gegeten, was hij dit keer wel een maaltijdprooitje voor jouw hond. ik hoop maar niet dat hij dat regulier gaat doen.. tenzij je een mollenplaag in je tuin hebt.qua voedingswaarde zal het richting muis of kleine rat gaan.
Door smulpaap
#2104638
Mijn JRT vangt ze weleens , ik zie het maar als ""zelf naar de snackbar zijn geweest ""   :biggrin2: Ze vreet ze levend op , dus het zal wel lekker zijn
Door Xada
#2104705
Querida vangt muizen en mollen met regelmaat en vreet ze ook op. Vaak zie ik het niet eens. Ook jat ze spullen van mijn aanrecht, eet eieren van de kippen etc. Ik geef haar nu standaard 100 gram minder vlees per dag, zo probeer ik het wat te compenseren en dat werkt goed tot nu toe.
Door Xada
#2104727
Querida is een heerlijk hond(je). Tenminste als je van een dikke boef houdt. Doet alles wat niet mag, maar helpt me ook in de huishouding. Het aanrecht en hakblok is altijd schoon, evenals de pannen die op het gas staan af te koelen.  :-[
Haar naam zegt eigenlijk al genoeg. Querida betekent in het portugees "mijn liefste".
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door