Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Cindy de Wolf
#2102431
Wie weet een zeer goede Fysiotherapeut in Den Haag e.o zeg max 40km die eveneens voorkomt op de NVFD lijst ivm vergoeding van de verzekering.

Ik heb een doorverwijzing gekregen voor Jesse voor fysio en voor Hodes om een brace aan te laten meten.
Door Butch
#2102782
Ik ga over anderhalve week naar Floor de Ruiter, ik weet niet of ze op die lijst staat van de NVFD,  volgens mij niet want ik heb iemand van die lijst gebeld maar die deed alleen maar paarden. Die zei toen tegen me dat als ik een goede zocht, dan moest ik naar Floor de Ruiter in Den Haag.
Ik kan je over anderhalve week wellicht meer zeggen.
Door Cindy de Wolf
#2102852
Butch schreef: Ik ga over anderhalve week naar Floor de Ruiter, ik weet niet of ze op die lijst staat van de NVFD,  volgens mij niet want ik heb iemand van die lijst gebeld maar die deed alleen maar paarden. Die zei toen tegen me dat als ik een goede zocht, dan moest ik naar Floor de Ruiter in Den Haag.
Ik kan je over anderhalve week wellicht meer zeggen.
Ik ken Floor, ze loopt in hetzelfde bos als ik. Er is geen klik tussen ons zeg maar ;)
Door Lizzy
#2103380
Ik ben dus bij Erna de Goede geweest. Ik vind haar heel erg goed en heb ontzettend veel steun aan haar gehad. Daarnaast zag je Linga gewoon opknappen, door de behandelingen.
#2103499
Cindy de Wolf schreef: Is er iemand bekend met Nanda van Velzen?
http://www.nanda-dierfysiotherapie.nl/
Ja! N.a.v. je vraag wilde ik Nanda van Velzen inderdaad opperen.

Bente is sinds twee weken in behandeling bij Nanda en ik heb er een heel goed gevoel bij. Ze is nog vrij jong maar heel nuchter en doet veel bij- en nascholingscursussen e.d.

Een voordeel is dat ze ook hydrotherapeut is en een hydrocabine heeft staan, mocht je hydrotherapie nodig hebben.

Ze zit in Gouda in een grote dierenkliniek., minuut of 7 rijden na de afrit van de A12, vrij parkeren voor de deur.
Door Cindy de Wolf
#2104365
Bedankt allemaal voor de goede adviezen :-*
Maandag hebben we afspraak bij Hodes voor een intakegesprek voor een brace en dinsdagavond komt de fysio (Dominique van de Wansem) aan huis. Nu maar duimen dat alles zijn vruchten gaat afwerpen en we midden oktober gewoon heerlijk kunnen wandelen in de bergen van Zwitserland.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door