Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door IraPablo
#2099440
Gewoon uit nieuwsgierigheid: zijn er ook Bossche Barfers op dit forum?
Mijn hond en ik lopen heel wat af in Den Bosch en ik spreek regelmatig heel wat hondeneigenaren. Maar nog nooit heb ik iemand gehoord die 'geen brokken' gaf. Zo af en toe spreek ik iemand die 'soms wat vlees geeft' maar daar houdt het mee op. En dat terwijl er zo verschrikkelijk veel Bossche honden zijn.
Ben ik nou echt de enige hier die zo gestoord is  ;D om m'n hond echt goed eten te geven? Ben gewoon nieuwsgierig... groetjes
Gebruikersavatar
Door Hope
#2103976
Ik was gisteren in de dierenwinkel bij ons om de hoek.
Daar stond een vrouw, en die had werkelijk alle soorten hondenvoer al geprobeerd en haar hond at het niet.
Dus vroeg ze om advies maar de eigenaar van de dierenwinkel wist het ook niet meer.

Ik heb geprobeerd uit te leggen dat er ook kvv is, of anders vers vlees.
Het antwoord van beide: nee joh, vers vlees is helemaal niet goed voor een hond!
De vrouw wilde het niet proberen, omdat ze ervan overtuigd was dat als hij al geen hondenbrokken lustte, hij dan zeker geen rauw vlees hoefde of stinkende kvv.
Nee, ze is naar huis gegaan met het advies om een pap te maken van geweekt brood en brinta.
Nou, dan zal het wel goed komen zullen we maar zeggen  >:(

Ik woon in Tilburg, en voor mijn gevoel ben ik ook de enige die geen brokken voert.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door