Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Lillebill
#2097229
Hoi,

Ik ga twee weken. Naar Frankrijk en de honden gaan mee.. Nu hebben ze daar geen vriezer..
Hoe doen jullie dit?
Neem voor de eerste dagen gewoon KVV mee maar wat kan ik de rest van de tijd geven?
Ik hoop op bruikbare tips..

Dankjulliewel alvast
Door *Flip*
#2097266
als het maar voor 2 weken is dan is het niet erg dat de percentages niet helemaal kloppen of je wat weinig diersoorten geeft. Er vanuit gaande dat je een gezonde hond hebt natuurlijk ;)

Nu is er in de Franse supermarkt heel veel meer te vinden dan in de nederlandse, op franse voedselmarkten is het wel een stukje goedkoper. Orgaan is daar geen afval en vuile pens snappen ze al helemaal niet ;D Denk dat er in de diepvries ook wel smuldier of duck oid ligt.

Fijne vakantie alvast!
Door Lillebill
#2097270
Ahh Oké dan moet het goed komen :) ze zijn beide gezond gelukkig..

Bedankt:) gaat vast lukken.. We hebben er zin in!
Door Deesje
#2097316
ik ben net terug van vakantie en wilde dit jaar niet het gezeur van om de dag boodschappen moeten doen om vlees voor de hondjes te halen.. heb K9 mee gehad en tussendoor wat van kip of zo uit de supermarkt.. en dat is mij zeer goed bevallen en de hondjes ook (die hebben nog nooit zooo hun eten geinhaleerd)
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door