Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

#2094902
Ik ben alle verkooppunten in Nederland en Belgie aan het verzamelen met diervriendelijke barf-producten. Diervriendelijk vind ik: biologisch, wild (echt uit de natuur) en vrije uitloop. De verkooppunten verzamel ik hier: http://www.voerwijzer.com/artikelen/diervriendelijk-inkopen Misschien dat jullie er wat aan hebben, ik heb het idee dat niet alle verkooppunten zo bekend zijn.

Wie heeft aanvullingen?
#2094945
mooie lijst,  :D

mag ik als ervaren koper bij huis Termee in Zeeland
vermelden dat de kip-karkassen hele, echt hele kale karkassen zijn?

kippennekken zijn mooi daar,
en hele kippen ook natuurlijk, maar behoorlijk aan de prijs...

('k heb ergens een prijslijst...maar waar?)
#2095010
Oh Dogshapeshop is ook een goede inderdaad :) Zit dat nou in Belgie? Ik kan geen adres vinden op de website, alleen op dogshape.nl en dat is volgens Google maps in Belgie.

Ik zal bij huis Termee vermelde dat de karkassen heel kaal zijn, wel goed om te weten als koper lijkt me. Oh verkopen ze ook kippennekken? Die hebben ze niet genoemd in het mailtje, ik zal nog eens mailen.

@mysmoothcollies: geeft niet, complimenten zijn ook altijd welkom :)
#2095073
Zo hee, goed werk!
Als ik een kleine opmerking mag plaatsen:
Bij de lijst van zuid-holland staat Richards Versvoer in Rotterdam maar toen ik laatst spullen wilde bestellen om op te halen, vertelde Richard mij dat hij samen gaat met iemand anders en alleen nog maar vanuit Roosendaal gaat leveren...
#2095289
Kemi schreef: Zo hee, goed werk!
Als ik een kleine opmerking mag plaatsen:
Bij de lijst van zuid-holland staat Richards Versvoer in Rotterdam maar toen ik laatst spullen wilde bestellen om op te halen, vertelde Richard mij dat hij samen gaat met iemand anders en alleen nog maar vanuit Roosendaal gaat leveren...
Ik heb het even gevraagd en kan je naar aanleiding van het mailtje vertellen dat:
-  klanten binnenkort op zaterdag verse (dus niet ingevroren) BARF kunnen afhalen, om te beginnen
in Hoogerheide. De prijzen daarvan zullen dan aanzienlijk lager liggen, dan de kg.
verpakkingen. De minimale afname per product zal dan denk ik 5 kg. worden. Indien men minder wilt hebben komt men automatisch in
de kg. verpakking terecht.
- er op donderdag geleverd wordt in Zeeland, Utrecht, Flevoland, Noord-Holland en Zuid-Holland. 
- er op vrijdag geleverd wordt in Gelderland, Brabant, Limburg, Belgie.

Leveren is dus geen probleem! Daarnaast vertelde hij me dat het wild-assortiment per 1 oktober wordt uitgebreid :)

natuurlijkenzo.nl heeft drie banditproducten, lekker aan de prijs, maar wel biologisch. Ik zal het er binnenkort bijzetten.
#2095598
Meike en Daisy schreef:
Ik zal bij huis Termee vermelde dat de karkassen heel kaal zijn, wel goed om te weten als koper lijkt me. Oh verkopen ze ook kippennekken? Die hebben ze niet genoemd in het mailtje, ik zal nog eens mailen.

Termee richt zich vooral op de betere restaurants, en die nemen natuurlijk ook karkassen/nekken af om fond mee te maken,

duzz niet altijd voorradig; vantevoren een belletje  en je weet 't

prijslijsten: (reguliere, dat ga je dus niet aan nond of kat geven...)  ;)

http://www.huistermee.nl/assortiment
#2096473
Yep, Lupa staat er op :)

Wisten jullie dat Richard Vers Voer zijn assortiment flink aan het uitbreiden is? Er staan nu ook biologische kipproducten op de site, alhoewel na navraag het niet gaat om biologische maar om vrije uitloop kippen. En het wildassortiment gaat uitgebreid worden :D
#2097207
Meike en Daisy schreef: Ik heb het even gevraagd en kan je naar aanleiding van het mailtje vertellen dat:
-  klanten binnenkort op zaterdag verse (dus niet ingevroren) BARF kunnen afhalen, om te beginnen
in Hoogerheide. De prijzen daarvan zullen dan aanzienlijk lager liggen, dan de kg.
verpakkingen. De minimale afname per product zal dan denk ik 5 kg. worden. Indien men minder wilt hebben komt men automatisch in
de kg. verpakking terecht.
- er op donderdag geleverd wordt in Zeeland, Utrecht, Flevoland, Noord-Holland en Zuid-Holland. 
- er op vrijdag geleverd wordt in Gelderland, Brabant, Limburg, Belgie.

Leveren is dus geen probleem! Daarnaast vertelde hij me dat het wild-assortiment per 1 oktober wordt uitgebreid :)

natuurlijkenzo.nl heeft drie banditproducten, lekker aan de prijs, maar wel biologisch. Ik zal het er binnenkort bijzetten.
Ze leveren dus ook in België? Zie ik niet op de site staan, maar zal dan waarschijnlijk al voor een groot bedrag zijn.
#2098645
Mag ik trouwens een kritische vraag stellen? Hoe weet je nou dat dit echt EKO is? Komen deze vlees/vleesbot/orgaan-spullen met een keurig EKO keurmerkje?

Het is ineens enorm hot, EKO voor je hond. En dat juich ik toe. Maar zolang ik niet de precieze herkomst weet of deze voertjes netjes met een sticker komen:

Afbeelding

zou ik toch mijn twijfels en bedenkingen hebben, eerlijk gezegd..... Wij in de vers/rauw-hondenwereld laten ons in mijn ogen namelijk wel heel makkelijk beduvelen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door