Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door bloemetje
#2094284
Hij gilt sinds vanmorgen af en toe. Zomaar uit het niets. Hij ligt op de grond en begint ineens te krijsen als een mager speenvarken.

Vanmorgen begon hij. Hij was heel bang geweest van het onweer en toen het wegtrok begon hij plotseling te krijsen. Ik heb hem overal gevoelt en gekeken maar ik kan geen plek aanwijzen. Soms hebben ze kramp in hun buik dan. Maar dat heeft hij volgens mij ook niet.
Daarna was er niks meer aan de hand. Hij bleef wel een beetje hijgerig. Maar we zijn gewoon uit geweest en hij heeft koekje gegeten.

Vanmiddag ineens weer gillen/krijsen. Daarna had hij van die rare halfgeloken ogen en viel zo in slaap.. Zo vreemd.
Toen de koekjesla openging kwam hij weer tot leven. HONGER! Hij heeft twee boterhammen opgegeten en een stuk gedroogde kip. Nu slaapt hij weer.
In een normale houding..

Hij ziet er wel wat mager uit. Hij voelt ook zo mager. Maar dat kan ook komen doordat hij net van de diarree af is die hij sinds vrijdag al heeft. Vanmorgen heeft hij een prachtig drolletje neergelegd..

Zou het dan de syri zijn  :-\.. Hij heeft gewoon zijn pijnstilling en plaspillen gehad vanmorgen.. Hij trok wel zijn hoofd/nek helemaal strak en raar. Hij wil ook liever niet geaait worden.

Wat kan dit nou zijn  :'(
Ik heb voor de zekerheid een afspraak gemaakt bij de da om 7 uur.. Ik kan hem altijd nog afzeggen als er niks meer is.

Ik snap er niks van en ik maak me zorgen  :'(
Door Veerle-scrappyToo
#2094326
Ik zou ook niet kunnen zeggen wat de reden is, maar de dA zou ik tochniet afzeggen.  Liever voor niets gaan dan dat hij deze nacht plots terug klachten krijgt.
Dikke knuffel en ik zet mijn duimen even omhoog voor je dat het allemaal toch mag meevallen!!  :-*
Door sella
#2094340
Het zou de syr kunnen zijn, omdat hij toch best ziek is geweest en nu de stress van het onweer, dat zijn spieren te gespannen waren, waardoor zijn koppie in een andere stand kwam en die rottige pijn veroorzaakte. Met het niet willen geaaid worden herken ik wel wat van een buurtcavje en syringo
Door inni
#2094348
Berre is hier ooit op een morgen om 5u geschrokken van een blijkend metalen vuilbakje (bleek later) op de badkamer. Hij begon te krijsen en dook weg in de douche waar hij bleef jammeren, piepen en bibberen. Enkele tellen later begon hij te braken, kreeg diarree en bleef met vlagen bibberen en jammeren (soms bijna krijsen) bij de DA was er na een grondig onderzoek niks te vinden alleen............ ze mocht hem bijna niet aanraken of hij zette daar een keel open...... zelfs als ze maar naar hem wees was 't al kermis.

:-[ :-[ zo ben ik naar huis gereden.
Berre is nog weken van ver naar die vuilbak blijven loeren en er met een grote boog omheen gelopen ('t was door zijn reactie op die vuilbak dat we erachter zijn gekomen wat 't geweest was)


Ik hoop dat 't bij jullie ook op een giller uitloopt.
Door bloemetje
#2094360
Hij heeft geslapen in zijn mandje. Nu heeft ie dorst. We gaan zo naar huis. Dan maar kijken hoe het gaat..

Ik hoop idd dat het dat is. Maar ik ben als de dood van die syri  :-\. Epilepsie riep mijn man trouwens ook al. Ik hoop in elk geval dat hij niet meer gilt.
Door bloemetje
#2094790
Danny is nu weer ok. Hij is met manlief mee uit en stond alweer te draaien en te roepen en te piepen. Mee mee mee mee  ;D

Ws was het wel een soort epileptische aanval. Voortkomend uit de syri misschien. Het zit allemaal zo vreemd in dat hoofdje en deze week ziek geweest en iedere dag naar de da en dan vanmorgen dat onweer. Dat heeft het misschien gewoon veroorzaakt. Hij was nu in elk geval ok. De da heeft hem helemaal nagekeken en niets gevonden.
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door