Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door Pauline
#2092742
Ik lees her en der dat het te vergelijken is met groene leem... Wie kan mij vertellen of dat idd zo is?

Heb het Joep nu een 3-tal dagen gegeven en warempel...., hij begint minder te stinken! :circle: :circle: :circle:
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#2092781
Dat hebben ze mij jaren geleden ook verkocht bij de reformzaak toen ik om groene leem vroeg!
Ik gaf het wel eens bij diarree, maar heb het al heel lang niet meer nodig gehad. Zal eens kijken of ik het nog heb staan.
Als het nl werkt tegen het stinken ga ik het Sanne ook geven, die draagt de laatste tijd ook zo'n hondenlucht bij zich :-\
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2092819
Nou bij Joep helpt het hoor Marjolijn! Gisteren stonk hij nog...., :-X :-X :-X :-X en vandaag is het ineens over. Misschien ligt het wel niet aan de luvos, maar toch...
Gebruikersavatar
Door Sanyo
#2092885
Als het zo snel werkt...dan ga ik straks even op de kop in mijn keukenkastje, is het proberen altijd waard!
(ze hebben vanmiddag gezwommen in schoon, helder water, maar er komt nu een meur van Sanne af, en aan Tika ruik ik niets...)
Gebruikersavatar
Door Pauline
#2092889
Heb ik dus met Joep en Joris precies zo. Joep stinkt (nog wel iets hoor, maar lang niet zo erg meer als gisteren) en Joris helemaal niet!
Gebruikersavatar
Door kira
#2106299
Is vooral heilzaam bij darmproblemen. Veel huidproblemen, dus ook stank vanuit de huid, vinden hun eigenlijke oorzaak in de darm. Het staat bij ons standaard is de kast. Heel heilzaam bij onder meer diarree.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door