Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door Nynke
#2092594
Pezzo heeft zondagnacht al zijn eten uitgekotst, had maandag en dinsdag spuitpoep en spuugt alles uit wat ik hem te eten geef :-X Hij poept geen bloed. We verdenken het eiland van Brienenoord, daar zijn we zondagmiddag geweest en het lijkt erop dat hij daar uit het vieze water heeft gedronken. Jeppe heeft er zelfs in gezwommen, maar heeft nergens last van?

Nu heb ik net een kipfiletje gekookt maar dat wil hij ook niet eten  :( :( dus ik ga later vandaag met hem naar de DA. Hij is echt lethargisch/apathisch aan het worden :'( :'(
Laatst gewijzigd door Nynke op za 27 aug 2011, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Nynke
#2092605
bloemetje schreef: Lekker gaan hoor! Mijn Danny is na 5 dagen prikken pas weer wat beter. STerkte lieverd  :-*
Ja, we hebben om 18.00 uur een afspraak ;) 
Door Nynke
#2092674
knuff is gegeven !!

Hij heeft net idd kippenbouillon gedronken, puur water met kip dus, geen groenten of zout meegekookt. Hij heeft ook wat stukjes kipfilet gegeten en nu liggen ze dus in de keuken sjaggerijnig te wezen >:( maar ik heb liever dat ie kotst op de keukenvloer dan op de houten vloer in de woonkamer  ::) maar ik zit zelf ook in de keuken, dus wat dat betreft zijn ze niet echt zielig ;)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door