Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Door bordie
#2090325
zal t erg zijn als ie nu in de vakantie wat meer zalm krijgt.... zalmkop en staart is het
ik wissel t wel zoveel mogelijk af met vlees rund kip enzo....en smuldier van de winkel hier in drente....
ik hoor t wel
groetjes uit t warme drente nu dan nog want vanaaf kan t wel onweren....en storten
Door bordie
#2091122
nienk schreef: hoeveel is wat meer en hoelang is je vakantie?
ik had 6 koppen en wat staarten gekregen en voer een kop smorgens en als hij de vorige dag s avonds wat minder heeft gekregen voer ik smorgens wat meer dus bijv een staart erbij. hij vind het iig heerlijk en ontlasting is iet wat te stevig.  en ik haal geen nieuwe zalmkoppen meer tot dat we thuis zijn.
4 sep zijn we thuis.
van de week moet ik naar een poelier op de markt en haal ik dus kip.
Door nienk
#2091199
ik denk dat je voor die 2 weken best iets vaker dan 1 keer per week vis kan geven, als je zoveel mogelijk probeert om hem andere dingen te geven en hij niet hopeloos dun gaat poepen (dat zou die van mij wel gaan doen, namelijk), dan moet het wel goed komen, zou ik zeggen.
Door bordie
#2091946
nienk schreef: ik denk dat je voor die 2 weken best iets vaker dan 1 keer per week vis kan geven, als je zoveel mogelijk probeert om hem andere dingen te geven en hij niet hopeloos dun gaat poepen (dat zou die van mij wel gaan doen, namelijk), dan moet het wel goed komen, zou ik zeggen.
hij krijgt er ook kippenbout bij en morgen ga ik naar herby of iemand die herby vleesmix heeft.
en heb nog smuldier  vlees van de supermarkt liggen,
hij heeft eigenlijk iets te stevige poep dus dat verbaast me wel....
morgen ga ik naar de poelier en haal ik kipdingen
en dan heb ik nog 2 zalmkoppen in de vriezer die ik op t laatst voer.
hij vind het echt heerlijk hoor zalm
ik had runderlong strot heel voordelig van slachthuis maar dat lust ie dus niet....en ik had best veel....
ik moet t nu een beetje aanbakken met olijfolie en dan eet ie t met lange tanden dus maar weer aan de kipdingen van de week.

fijne dag allemaal
Door bordie
#2092850
Barf schreef: Voor die twee weken zou ik me daar echt niet druk om maken als hij verder geen poepproblemen krijgt ;)
nee heeft ie verder niet
vandaag krijgt ie kipgehakt das met bot enzo. en dan morgen nog een zalmkop en dan heb ik er nog 1 in de vriezer die bewaar ik zo lang mogelijk.
het gaat helemaal goed met m gelukkig.
hij heeft alleen wat rode vlekjes in zn liesstreek.....maar dat kan ook zenuwen zijn....
even aankijken na de vakantie.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door