Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door nienk
#2090323
hoi,

weet iemand of de 'groene pens' in de K9 natural lam smaak lams pens of runder pens is? ik ben aan het bedenken welke diersoort ik voor reus als volgende in zijn eliminatie dieet toe ga voegen, maar aangezien dat vooral gaat om praktisch aan eten te kunnen komen als we niet thuis zijn, dacht ik, kan ik net zo goed dat proberen. er zit wel veel in, maar het zou fijn zijn als hij dat kan eten. (en voor hond maatje Reus valt de prijs ook nog wel mee) maarja, er staat dus dat er groene pens in zit, en als dat runder is, kan ik maar beter eerst gewoon rund gaan proberen. als niemand het weet mail ik hun zelf wel even, maar wellicht is het bekend?

alvast bedankt!

edit: zie nu dat er onderaan de ingrediënten lijst ook nog hart/lever/nier staat, dus zou dat dan lam of iets anders zijn?
Laatst gewijzigd door nienk op zo 21 aug 2011, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2091761
Ja, ben wel benieuwd nu. Ik kan me niet voorstellen dat ze runderorganen in de lamsversie doen en andersom, maar zeker weten doe ik natuurlijk niet.
Door nienk
#2091765
[quote="Meike en Daisy"]
Ja, ben wel benieuwd nu. Ik kan me niet voorstellen dat ze runderorganen in de lamsversie doen en andersom, maar zeker weten doe ik natuurlijk niet.
[/quote]

nee precies, mij lijkt het ook stug, maar voor Reus moet ik het toch echt zeker weten.
Door saskia37
#2091778
Volgens mij wordt er bij  de lam versie alleen lam gebruikt en bij de runderen versie alleen rund.
Een ding is zeker ze vinden het hier super lekker  :biggrin2:
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door