Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Miranda 1
#2085332
Hebben jullie wel eens bedorven smuldier pens compleet gehad?

Ik heb vrijdag 12 pakjes gehaald bij de Jumbo. Ik heb er 4 in de koelkast gelegd voor vandaag en de rest in de vriezer. Ik haal het meestal 2 dagen van te voren uit de vriezer, zodat het rustig in de koelkast kan ontdooien.

Vanavond maakte ik een pakje open en het was helemaal zwart. Dus ik het nog in de voerbak gedaan om te kijken hoe het er van binnen uit zag en dat was ook helemaal zwart.
Het is eventjes geleden dat ik smuldier heb gekocht, maar ik kan me toch echt niet herinneren dat het zwart was, maar juist rood.

Ik dacht heeft het dan toch te lang in de koelkast gelegen. Dus ik alle 4 de pakjes open gemaakt, maar eentje had zelfs nog een beetje ijs. Ik een pakje open gemaakt die in de vriezer lag en dat was ook zwart met ijsvorming op het vlees.

Ik heb dus het idee dat het al een keer ontdooid is geweest en hierdoor bedorven is. Het leek wel of er bovenop een beetje schimmel zat, maar het stonk niet ofzo.

Ik heb het maar niet aan mijn hond gegeven. Straks wordt hij heel erg ziek en dan heb ik een probleem en hoge dierenarts kosten.

Ik heb de ontdooide pakjes in een tas gedaan en we gaan er morgen mee terug naar de Jumbo.

Hebben jullie dit ook een keer gehad? Of geven jullie ook de smuldier pens compleet en is het idd tegenwoordig zwart?
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2085371
Het hoort niet zwart te zijn. Als er ijs op gestaan heeft zal het waarschijnlijk ergens te lang buiten de vriezer hebben gestaan. ff klagen bij de JUmbo, zal best goed komen :)
Door Miranda 1
#2085420
Ja, de kosten zijn het niet. Smuldier is zo goedkoop, maar ze zijn bij de Jumbo ook erg makkelijk. Maar je wil niet de ellende hebben dat je hond ziek wordt.
Door Miranda 1
#2085496
Klopt, het heeft een beetje een donkere kleur, ik vind het een beetje grijzig. Maar dit is echt zwart. Ik ga het dus ook echt niet geven.

Ik ben ermee naar de Jumbo geweest. Ze geloofde me op mijn woord en heeft de verpakking geen eens open gemaakt. Ik had 1 verpakking mee en de bon (die had ik toevallig nog). Ook die hoefte ze niet te zien. Ik mocht nieuwe pakken, maar die hadden ze niet. Dus ik heb netjes mijn geld terug gehad.
Laatst gewijzigd door Miranda 1 op ma 15 aug 2011, 18:02, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door