Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door evds
#2083777
Ik ga maandag even informeren of mij DA het heeft en wat het kost. Is er hier iemand die het via internet besteld(met recept)? en voor welke prijs?

Ik ga proberen hoe Kaina erop reageert (HD en atrose). Op de Rimadyl gaat ze niet zo goed(heb ik nu twee weken gegeven ivm vermeedering klachten ten gevolge van meer werken): ik vind de pijnstilling niet super en ze gaat veel drinken en ook  braken. Ik geef ook groen lipped mussel erbij.

Tot nu toe is ze nog zonder structurele pijn medicatie geweest. Ze wordt in okt. 10 jaar en ik vind het nu tijd worden om  pijn medicatie te gaan geven.
Door Lil
#2083823
Ik betaal een 25 euro (bij mijn da) voor loxicom (is ook meloxicam). Aangezien je overal verzendkosten moet betalen of ik veel benzine verrijd om het op te halen, vind ik het nergens goedkoper.
Door Lil
#2083838
Lekker onduidelijk antwoord zie ik... Dat is de prijs voor 100 ml
Door evds
#2083906
Lil schreef: Lekker onduidelijk antwoord zie ik... Dat is de prijs voor 100 ml
:)

Lijkt me idd niet duur. Dus maandag eerst maar even langs mijn DA  ;)

Reageren jouw honden (Boris denk ik) er goed op?
Door tt-tjes
#2084030
Bij de DA in Vorstenbosch kun je novacam krijgen. Voor 25 ml betaal je 9,00. Ik heb het gehad voor Fjurdy maar ben toch weer overgestapt op previcox. Hij doet het daar gewoon beter op. Dit bestel ik ook daar, ze hebben het niet op voorraad. Fjurdy krijgt de 57 mg variant, ik betaal voor 30 tabletten € 30,00.
Door Lil
#2084416
Ja, idd Boris en hij doet het uitstekend! Hij krijgt het (gelukkig) niet dagelijks. Alleen indien nodig en standaard na lange wandelingen (2 uur of meer) of meer spelen of na een wedstrijd etc. Het helpt hem echt onmiddellijk en als een ontsteking begint op te spelen geef ik het standaar 1 of 2 weken dagelijks. Verder heeft hij nu gelukkig nog voldoende aan 1 maal daags een portie cox compositum (dus ook een cox remmer, dus pijnstiller, maar dan natuurlijk). Wel denk ik dat die cox compositum voor jou niet voldoende zal zijn. Succes, ik hoop dat het jullie ook goed helpt!
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door