Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door Dott
#2080070
Hoi allemaal,

Ik heb even een vraagje, ik heb een ragdoll van 4 jaar, die nu ook eindelijk heeft ontdekt dat KVV toch wel erg goed te eten is *hoera hoera*
Sinds ze daaraan is lijkt het echter wel een totaal andere kat.
Waar ze normaal veel aan het slapen/wassen/luieren was, baggert ze nu vrolijk mauwend het hele huis rond.
Ze mauwt nu op een dag zo veel als normaal in 2 weken.
IS dit normaal? of moet ik me zorgen gaan maken dat er wat anders aan de hand is?
Meestal als ik dr ff lekker kroel dan is het wel weer oke, maar vind het zo apart :o
Ze mauwt ook anders, waar ze vroeger een lief zacht mauwtje liet horen is dat nu toch wel een stukkie harder.
Hoop dat er meer mensen zijn met deze ervaring, anders moet ik me zorgen gaan maken xD
Door Dott
#2080108
Ja, ik ken dr niet anders dan een lekker knuffeligge fluffy kat.
Dus vind dit heel apart gedrag voor haar, maar ik gooi het ook op dat ze zich happier voelt.
Ik ben alleen soms overbezorgd dus wat extra bevestiging vind ik wel heel fijn :)
Door Rianne145
#2080759
Hier zijn ze ook actiever geworden toen ik ze overzette, ik kan me dat ook nog herinneren. Ik wijdte het aan de overschakeling van altijd brokjes naar 2 keer per dag eten. Maar ze hebben ook gewoon meer energie. Ze zijn inmiddels (4 jaar later) wel wat rustiger geworden maar echte coutch potatoes zijn het niet.
#2080781
Dan hou ik hier wel mijn hart al vast voor als ik op BARF over ga.  Luis weet nu (op brok) al met zijn energie geen blijf  :P

Grapje natuurlijk.  ;)
Niets zo leuk als gezonde actieve dieren.  Zo hoort het ook.
Door Dott
#2080904
Dat is superfijn om te horen :) bedankt voor de reacties.
Mijn andere 2 katten waren al heel actief dus daar merk ik het verschil niet zo bij, maar zij is nu helemaal maf :) :D
Vind het wel leuk, vooral nu ik weet dat het dus daaraan ligt :)
Door Dott
#2081190
Limpy schreef: Neem dan maar nooit een siamees of oosterse korthaar op vers vlees! ;D
Kunnen vliegen en blijven zeker 10 jr of langer puberen... :D
Die heb ik al :P maar van hem ben ik dat gedrag gewend dus dat verbaasd me dan niet :P alleen zij was altijd zo rustig :P dus das dan een omslag
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door