Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Door Valerie
#2075106
Even een klein vraagje. Voor over het eten van de honden te doen naast NML omega 3, heb ik bernagieolie gekocht van sjankara. Nu staat er echter op: "uitwendig gebruik" :( Het was de enige bernagie/borage olie die ze verkochten. Dus mijn vraag is, kan ik dit ook op het eten doen of is het enkel voor te smeren? Zo ja, waarop moet deze dan gesmeerd worden. 
Door sjaan
#2075542
het moet op de huid gesmeerd worden, zoek het even op google op dan kom je er een hoop v te weten het helpt zelfs tegen rimpeltjes dus... maar ik denk niet dat dat je bedoeling was.
suc7 groetjes diana
Door Lizzy
#2079905
Borage olie wordt ook wel inwendig gebruikt. Maar joh, dat heeft je hond niet nodig. Dus ik zou zeggen : lekker op je eigen huid smeren na het douchen". Waarom wilde je borage olie in het hondeneten doen?
Door Valerie
#2080399
De 2 reuen zijn goed aan het ontgiften ondanks een kuurtje drainage compositum van de groene os  :-[. Het duurt nu al meer dan 2 maand dus het mag zo langzamerhand wel stoppen. Ik wilde beide een beetje ondersteunen. Daarnaast kan vooral de beharing van de jonge nog dikker en voller, dacht ik dit in combinatie te geven met NML Omega3.
Door Valerie
#2080414
Die krijgen ze nu ook. Geef maar 2 ml per dag, misschien dat dan maar eens vermeerderen.

Zou dit ook helpen voor de eeltkussens op de poten? Deze worden sinds het veranderen naar KVV rood en wat dikker. Je ziet er al wat haartjes opkomen  :)

Had de site van sjankara gevonden. Daarop stond dat deze ook inwendig gebruikt mag worden.
 Terug naar “Alternatieve geneeswijzen”

Barfplaats wordt gesponsord door