Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Door Cis
#2080340
...ons puppenkind van bijna 8 weken, is sinds zaterdag bij ons. Krijgt Covam brokjes (25 gr per keer) en 125 gr Smuldier (mix van pens en vleesmix compleet). En dat 3x per dag). Sinds vanmorgen heeft ze diarree en ik heb dus de brokjes eruit gelaten en alleen vlees gegeven. Niet extra vlees om de brokjes te compenseren. En ja hoor, ik toch n beetje twijfelen, doe ik het goed?
Waarschijnlijk is de race straks over hoor  ::)

Francisca
Gebruikersavatar
Door Angelique
#2080380
Je doet het prima. Brokjes eruit zul je hier iemand over horen klagen. Wel moet je dan de hoeveelheid kvv aanpassen anders begint pup straks aan je sokken omdat hij de geeuwhonger heeft. Brokken bevatten nogal wat vulmiddel dus is het vrij normaal dat als je deze ineens weglaat er wat dunne ontlasting komt. Pup moet zich daar even op aanpassen. Als de diaree hiervan is, dan komt dat wel goed. doneer die brokken maar aan een ander. :)
Door Cis
#2080389
Pfieuw... gelukkig  :biggrin2:
Ik zal haar vanavond even wegen en dan 7% van haar lichaamsgewicht aan KVV. Als de smuldier dan op is, wil ik over gaan op Darf...

Ben benieuwd of ze snel weer opknapt, kinders hadden als dreumesjes ook wel ineens diarree vanuit het niets...

Ik ga ook nog even een foto opsnorren van het meiske  :D

Francisca
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door