Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

#2078970
hallo iedereen, gisteren heel slecht nieuws gehad van een vriendin.
haar hond, een stafford, was al een tijdje niet ok en verleden week heeft hij en kleine hartaanval gehad.hij had als puppie ook al eens van die kleine attaques gehad maar nooit verder mee geweest.nu blijkt hij toch een aangeboren hartaandoening te hebben en ook zei de veearts dat zijn nieren kapot waren.
dit kan volgens mij te wijten zijn aan de goedkope korrels (10 euro voor 10kg) die ze gaf, dat dit te belastend was voor zijn nieren.
hij is nu 6 jaar.
de veearts heeft hen nu brokken verkocht van royal canin voor 80 euro voor 10kg ofzo, echt superduur
nu is mijn vraag aan jullie of mij iemand en dieet kan geven voor zowel hart- als nierpatient.
en dan ga ik hen proberen te overtuigen om over te stappen op vers
ook had de veearts gezegd dat hij GEEN VLEES meer eten????????
#2078995
ik kom net kijken als het om vers vlees gaat maar ik zou, als haar hond altijd vlees heeft gegeten ook niet snel overstappen naar brokken maar een nierdieet van vlees gaan volgen. Maar natuurlijk eerst goed laten testen of hij echt nierfalen heeft. Mijn zus heeft een kat met nierfalen en die is daar via een bloedtest achter gekomen. Haar kat wou niet meer drinken en viel erg af, zo is het begonnen bij haar. Dus eerst goed onderzoek doen alvorens stappen worden ondernomen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door