Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Door TMG1961
#2078653
vraagje..de datum die op het etiket van haaksbarf staat is dat de productie datum of de houdbaarheidsdatum?
Op het etiket hier staat 11-04-2011.
Door Linda en Kiri
#2078688
Ik zou het niet weten.... Ik hoop productiedatum, maar het is toch ingevroren??? Dan kan het toch ook wel goed zijn na die datum?
Door TMG1961
#2078692
Linda en Kiri schreef: Ik zou het niet weten.... Ik hoop productiedatum, maar het is toch ingevroren??? Dan kan het toch ook wel goed zijn na die datum?
Ik weet het niet. Het is dat ik toevallig naar de datum keek. Ik kijk of de poes het wil eten en anders mag de kliko het hebben.
Door Linda en Kiri
#2078701
TMG1961 schreef: Ik weet het niet. Het is dat ik toevallig naar de datum keek. Ik kijk of de poes het wil eten en anders mag de kliko het hebben.
Goed plan.. katten zijn toch zo'n tissers met eten. Ik check mijn boterhamvlees altijd op mijn katten..hahahaaa. Als die het weigeren gooi ik het weg ;D
Door TMG1961
#2078703
De kat rook er eens aan en dat was ook alles, ze wilde er niets van weten. Heb het dan ook maar weggegooid en haar iets anders gegeven. Morgen even kijken voor nieuwe KVV.
Door Kaatje88
#2078721
Ik lees nu dat de katten het niet lustten. Maar het is wel de verpakkingsdatum. Dus het zou goed moeten zijn.
Door Limpy
#2078745
Nou, ik dacht dus dat het wel de houdbaarheidsdatum was...
Theo, had je het na de poestest niet even op pixie kunnen testen? Honden zijn daar wat makkelijker in.

Hier hebben ze ook wel eens wat gegeten wat over de datum was, ze doen het alle 4 nog heel goed hoor!
(zelfs opa limpy blijkt een regelrechte kliko te zijn die niet onderdoet voor menig hond)
Door TMG1961
#2078768
Limpy schreef: Nou, ik dacht dus dat het wel de houdbaarheidsdatum was...
Theo, had je het na de poestest niet even op pixie kunnen testen? Honden zijn daar wat makkelijker in.

Hier hebben ze ook wel eens wat gegeten wat over de datum was, ze doen het alle 4 nog heel goed hoor!
(zelfs opa limpy blijkt een regelrechte kliko te zijn die niet onderdoet voor menig hond)
Had het wel op Pixie kunnen testen maar die eet dus echt alles. En dan weet je dus nog niet echt veel ;D
Morgen nieuwe KVV halen, ik kijke eens of ze darf eko wil eten, indien niet dan heeft Pixie nog wat extra weg te kauwen :biggrin2:
Door Limpy
#2078787
Nope, dan weet je nog nix maar weggooien is ook zund.
(ben ik blij dat er hier toch iig 2 katten-kliko´s lopen van de 4)
Door TMG1961
#2078791
Limpy schreef: Nope, dan weet je nog nix maar weggooien is ook zund.
(ben ik blij dat er hier toch iig 2 katten-kliko´s lopen van de 4)
Het was gelukkig een 250 grams verpakking dus dat deed iets minder pijn.
Door *Yvje*
#2078905
Linda en Kiri schreef: Goed plan.. katten zijn toch zo'n tissers met eten. Ik check mijn boterhamvlees altijd op mijn katten..hahahaaa. Als die het weigeren gooi ik het weg ;D
Hahaha.. das een idee, gooi hier regelmatig maar dingen weg !!
 Terug naar “Vragen, problemen en discussie BARF en KVV”

Barfplaats wordt gesponsord door