Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Door El_Kato
#2074095
Rana is begin mei loops geworden en nu valt het me al een tijdje op dat ze behoorlijk opgezwollen tepels heeft/houd. Lijkt net of ze een nest heeft gehad en dat is dus niet zo.

Heb al een keer eerder gezocht hier op het forum en daaruit gehaald dat het wel vaker voorkomt en dat het vanzelf minder moet worden maar nu gingen we vanmiddag wandelen met vrienden die een reu te logeren hadden en die was zeer in haar geintresseerd. Is wel een reu die ook als dekreu gebruikt wordt weet niet of dat nog uitmaakt maar ik dacht dat een reu alleen interesse toont wanneer een teefje lekker ruikt en dat zou ze toch al een hele tijd niet meer moeten doen.....

Moet ik me hier nu zorgen om maken of is het iets wat vaker voorkomt en vanzelf over gaat...

Ze is verder niet anders, sloom of raar.....
#2074263
Bij schijndracht zie je ook gezwollen tepels en dat duurt even voordat dat weer op z'n plaats zit. Hier zijn ze ook niet zielig oid tijdens een schijndracht, dus ik zou me op dit moment verder geen zorgen maken :)
Door Babsje
#2075015
Hi.
Dezzy is nu ook al 2x schijnzwanger geweest. Had ook geen nestdrang, merkte je verder niks aan had alleen enorme hangtieten  ;). Ze is begin maart loops geworden en nu pas beginnen de tepels weer in normale vorm te komen. Dus het kan inderdaad best even duren.

Groetjes Babs
Door El_Kato
#2075099
Jeetje, wist niet dat het zo lang kon duren. Heb ook nooit schijndracht van dichtbij meegemaakt....
alleen enorme hangtieten 
Ja, die heeft ze ja  ;D Is echt een sloom gezicht als ze zit en die dikke tieten tussen pootjes lubberen... en dan dat heerlijke onschuldige koppie erboven aaaaargchhhh

Ben blij dat het "redelijke" normale symptomen zijn  :)
 Terug naar “Vragen en Problemen over gezondheid”

Barfplaats wordt gesponsord door