Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Gebruikersavatar
Door Meike en Daisy
#2073070
Klopt, ik (en m'n vriend) hebben de site gemaakt, Manon heeft met de kvv-mixen geholpen. Dat was heel veel werk, ben blij dat je het graag gemaakt heb Manon :)
Door de redder
#2402623
Ik ben er ook blij mee.

Dan kan je toch wel zien dat smuldier niet zo`n slechte keuze is als sommige mensen
beweren.
Door M@rina
#2403153
Waar haal je die wijsheid vandaan dan? op de site staat toch echt dat er geen natuurlijk calciumbron in zit en dat er een premix vanvitamine en mineralen (vaak synthetisch) aan wordt toegevoegd.

Klik maar eens op die site aan:
geen granen
calcium bron: bot
diersoorten afwiselen, genoeg diersoorten of natuurlijke toevoegingen (zo voer je op een goede manier compleet, dus zonder toegevoegde vitamine en mineralen)

Smuldier komt dan echt niet naar boven, en dit zijn toch echt de dingen die de kwaliteit van een kvv bepalen.

smuldier voor af en toe is prima voor de afwisseling. Smuldier alleen is net zoiets als iedere dag magnetronmaaltijden voor mensen, alles zit er in en nog veel meer.
Door Belleke
#2472555
Ik zie dat er eigenlijk best veel premixen zijn.
Is dit erg slecht als ik dit voer?
Ik lees hier dus al dagen en ben er nog niet helemaal uit wat nu het beste voer zal zijn.
Knuffels Belleke
Door M@rina
#2474231
@ Belleke je hebt goed, beter, best.
Kvv, met premix en bot supplement zijn beter dan brok
Kvv met een premix en een natuurlijk calciumbronzijn nog beter
Kvv waarbij je diersoorten moet afwisselen, met natuurlijke calciumbron zijn het beste onder de kvv's.

Nog beter is zelf samenstellen, je wat dan precies wat je aan je hond voert, zelf ben doe ik een mix van beide.

In een ander topic heb ik al opgeschreven welke kvv die jij kunt krijgen onder de "betere" vallen.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie Kant en Klaar Versvlees”

Barfplaats wordt gesponsord door