Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Gebruikersavatar
Door rupa
#2070346
Laatst gewijzigd door rupa op do 21 mar 2013, 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Anne in Zweden
#2070360
Klinkt gezellig! Maar o jee, dat arme nichtje van je... komt ze na de vakantie op school, vertelt iedereen over de Costa del Sol en Frankrijk, en zij ziet alleen maar visioenen van lellend vlees... ;D

Overigens hoef je die pensen echt niet uit te spoelen hoor! Integendeel: ze bevatten heel veel goede stofjes voor de darmflora van je hond. Dus tenzij de pens nog helemaal vol zit en niet is opengesneden, hoef je hem niet te wassen! Als ie leeggeschud bij jou thuis arriveert, hoef je hem alleen nog maar te portioneren. Ook een lekker werkje trouwens... :P :biggrin2:
Door Qulumojo
#2070364
Oh, maar als julie zo berdeven zijn in het snijden van de runderpens, dan kom ik wel ff langs met mijn 10 kg lamspens,die moeten ook gesneden worden voor Inge en mij.  :roflmao:
maak binnen kort wel een afspraak en het moet toch eerst bestelt worden.
Gebruikersavatar
Door rupa
#2070379
Laatst gewijzigd door rupa op do 21 mar 2013, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door Aquillo
#2070547
bekend gebeuren.. maar waarom spoel je de pens? het is beter om het vuil aan je hond te geven.
Gebruikersavatar
Door rupa
#2070578
Laatst gewijzigd door rupa op do 21 mar 2013, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Parelridder
#2070592
'k Heb even gegoogled op Bob Bakker, want had er nog nooit van gehoord, maar kan weinig vinden. Je bent hartstikke enthouisast over het geleverde begrijp ik, heb je prijzen? Foto's?
Gebruikersavatar
Door rupa
#2070637
Laatst gewijzigd door rupa op do 21 mar 2013, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Door rupa
#2070872
Laatst gewijzigd door rupa op do 21 mar 2013, 17:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Beppie1
#2070877
Ben altijd heel tevreden over alles dat ik bij hem bestelde(momenteel even niet....maar niet om Bob zelf!)

Hij zit 'op de weg' naar m'n zus, dus probeerde ik dat vaak te combineren.

Heerlijk he, je vriezers weer vol: RIJK gevoel ;)
Gebruikersavatar
Door rupa
#2071024
Laatst gewijzigd door rupa op do 21 mar 2013, 17:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Parelridder
#2071451
'k Heb de prijslijst ontvangen. Openbaarmaking van de informatie is niet toegestaan, maar voor de geinteresseerden: de prijzen zijn vergelijkbaar met die van Slagerij West en per mail bij eerder genoemd mail adres op te vragen. Bezorgkosten zijn binnen Noord Holland laag, buiten die regio in overleg.
 Terug naar “Vragen, Problemen en Discussie BARF”

Barfplaats wordt gesponsord door